10 תשובות
שואל השאלה:
התקשרתי חמש פעמים, לא עונה
אנונימית
אולי תשאלי מישהו ברחוב אם הוא יודע איפה הכתובת
מזעזע אל תחזרי אליה יותר
תלכי הביתת
k7
אני בעד לכעוס אבל מצד שני עדיף אולי לא לשפוט לא יודעת אולי חלילה קרה משהו

אבל אם זה סתם זה פשוט חסר אחריות היא יודעת שאת באה
תעדכני מה עשית
לכי הביתה מה זה הדבר הזה
וואו מזעזע
תלכי משם ואל תחזרי אליה יותר
שואל השאלה:
בסוף ממש דקה אחרי שכתבתי פה, היא ענתה לי והכניסה אותי. הייתה לה איזו בעיה עם הטלפון, לא ממש הבנתי, אבל היא עשתה לי בחצי מחיר בתור פיצוי. בכל מקרה, אני לא חוזרת אליה יותר.
אנונימית