11 תשובות
תתבעי מקסימום
אנונימי
שתגיעי לעבוד אולי?
וכן אני חושב שצריך לתבוע אפ היא לא תסדר את זה
וכן אני חושב שצריך לתבוע אפ היא לא תסדר את זה
שואל השאלה:
אני עובדת זה הקטע שהורידו לי כסף ושעות על ימים שעבדתי!!! אני עובדת כל יום, מראשון ועד שישי. גם עכשיו אני בעבודה והיא יודעת שאני בעבודה.
אני עובדת זה הקטע שהורידו לי כסף ושעות על ימים שעבדתי!!! אני עובדת כל יום, מראשון ועד שישי. גם עכשיו אני בעבודה והיא יודעת שאני בעבודה.
אנונימית
תנסי שוב להתקשר ואל תגיעי לעבןדה היא תהיה חייבת להתקשר.
תנסי לדבר איתה אפילו תשלחי לה הודעה ותגידי לה שאם היא לא הולכת לטפל בזה זה לא יעבור בשתיקה ותתבעי אותם
זה ממש לא בסדר מה שהם עשו
זה ממש לא בסדר מה שהם עשו
שואל השאלה:
התקשרתי אליה והיא לא ענתה אז השארתי לה הודעה ואני רואה שהיא פשוט מסננת אותי, היא מתחברת לווצאפ והיא פשוט לא עונה לי..
התקשרתי אליה והיא לא ענתה אז השארתי לה הודעה ואני רואה שהיא פשוט מסננת אותי, היא מתחברת לווצאפ והיא פשוט לא עונה לי..
אנונימית
זה ממש חוצפה אני לא הייתי שותק על זה...
זה עסק פרטי או רשת?
זה עסק פרטי או רשת?
שואל השאלה:
רשת
רשת
אנונימית
אז תני לה יום יומים לענות לך אם היא לא תענה שתתלונני עליה ברשת(תכתבי מייל להנהלה או למנכל או אפילו תתקשרי לשירות לקוחות ותבקשי לדבר עם מנהל של הרשת) ותדרשי תכסף שמגיע לך
שואל השאלה:
שכחתי לציין שאני רודפת אחריה כבר מיום חמישי וביום חמישי היא לא טיפלה בזה אז היא אמרה לי להזכיר לה היום כי היא בטוח תשכח מזה..
שכחתי לציין שאני רודפת אחריה כבר מיום חמישי וביום חמישי היא לא טיפלה בזה אז היא אמרה לי להזכיר לה היום כי היא בטוח תשכח מזה..
אנונימית
בסדר תני לה את כל היום... רק 11 עכשיו