89 תשובות
כשתגדלי יהיה שלום
שאלוהים קיים
אנונימי
שאלוהים קיים
כשתגדל לא יהיה צבא
אמא שלי אמרה לי שאסור לי לאכול מהר כי אז יכולות לקרות לי כל מיני בעיות בלב
שיש ארץ לבלונים
"אם לא תאכלי יבוא שוטר"
שבגן עדן הערבים ישרתו אותנו ויביאו לנו גלידה ואנחנו נלמד תורה ..
קצת גזעני מצידך אבא
קצת גזעני מצידך אבא
לא יודעת מה איתכם
אבא שלי התחפש לפיית שניים רק כדי שאני יאמין בזה
אבא שלי התחפש לפיית שניים רק כדי שאני יאמין בזה
אנונימית
כל האלה שכותבים "אלוקים קיים" אני באמת מרחם עליכם ומקווה שיום אחד תתחזקו ותבינו כמה חייתם בשקר
בנוגע לשאלה:אני באמת חשבתי שיש עץ מסטיקים בבטן
בנוגע לשאלה:אני באמת חשבתי שיש עץ מסטיקים בבטן
לשים את השן מתחת לכרית ואז הפיה תבוא ותביא לי מתנה
שזה לא חוקי להדליק את האור באוטו
וואלה שהייתי קטן לא ידעתי מה זה עדות. חשבתי שכול המאכלים שאני אוכל הם עדות. אכלתי סלט יווני הייתי יווני. אכלתי פיצה הייתי איטלקי.
עכשיו אני יודע שאני מרוקאי ורומני
עכשיו אני יודע שאני מרוקאי ורומני
כשתגדלי כבר לא יצטרכו צבא
שאם לא נישב יפה באוטו ונשיר שירים אז השוטר יבוא
כלום
האוגר הלך לחופשה ביוון ומאז חלמתי לטוס ליוון
אם אני ישתה את המרק אני אהפוך לנסיכה...
כן.
כן.
אם אני אוכלת בעמידה האוכל ירד לי לרגליים
בגן אמרו לי שאלוהים קיים.
בבקשה אל תעשו לי מינוס, זה כבר לא באופנה, כנסו לקיר תודות ותכתבו "יא גוי מלוכלך", או איזו קללה יפה.
בבקשה אל תעשו לי מינוס, זה כבר לא באופנה, כנסו לקיר תודות ותכתבו "יא גוי מלוכלך", או איזו קללה יפה.
"תאכל מרק תהיה חזק"
זה נראלי היה החרא הכי גדול שהיה..
זה נראלי היה החרא הכי גדול שהיה..
על כל אוכל שלא אכלתי היה סיפור טרגי על ילד דומה לי שלא אכל ו (ספוילר) בסוף הוא מת
זה היה שקר:(
זה היה שקר:(
יש לי דובי (עד היום איתי)
שההורים שלי קנו לי שהייתי בת שנה שאבא שלי היה בלונדון ואמרו לי שזה מתנה שהוא קנה לי שם
בגיל 12 התברר שאמא שלי קנתה לי אותו ממש פה בעיר כי אבא שלי היה עסוק מידי בעבודה בלונדון ולא הספיק לקנות לי מתנה
שההורים שלי קנו לי שהייתי בת שנה שאבא שלי היה בלונדון ואמרו לי שזה מתנה שהוא קנה לי שם
בגיל 12 התברר שאמא שלי קנתה לי אותו ממש פה בעיר כי אבא שלי היה עסוק מידי בעבודה בלונדון ולא הספיק לקנות לי מתנה
"כשתגדלי תביני"
"הסבון עצוב שאת לא רוצה להתקלח הוא נעלב"
"הסבון עצוב שאת לא רוצה להתקלח הוא נעלב"
לא לשחק בשיניים כשהן מתנדנדות.
היא ממש היתה צועקת עליי. והיום אני שמחה שהקשבתי לה (אומנם מתוך פחד שהיא תצעק) אבל השיניים שלי ישרות ממש בלי גשר :)
היא ממש היתה צועקת עליי. והיום אני שמחה שהקשבתי לה (אומנם מתוך פחד שהיא תצעק) אבל השיניים שלי ישרות ממש בלי גשר :)
אסור להדליק את האור באוטו בזמן נסיעה. שקר וכזב
"שאת תהיי גדולה לא יהיה צבא"
כל מי שמעשן לפני גיל 18 מתפוצץ לו הגרון והוא מת
שאם אני אוכל בטטה וגזר העיניים שלי יהפכו לכחולות
על מה המינוסים יא כאפות אתם מכירים מישהו שהעיניים שלו הפכו לכחולות מבטטה?
על מה המינוסים יא כאפות אתם מכירים מישהו שהעיניים שלו הפכו לכחולות מבטטה?
שאם אני משקרת פעם אחת זה שובר את האמון ואי אפשר לתקן את זה אף פעם
שלא מביאים ילדים אם מתחבקים חזק חזק
רגע הפוך
מביאים ילדים אם מתחבקים חזק חזק
רגע הפוך
מביאים ילדים אם מתחבקים חזק חזק
אמא שלי אמרה לי שבכל פעם שאני משקר מופיע לי כוכב על המצח שרק מבוגרים מעל גיל 18 יכולים לראות ואז כל פעם שהייתי משקר הייתי מכסה את המצח כדי שהיא לא ''תראה את הכוכב'' וככה היא ידעה ששיקרתי בעצם...
עכשיו גיליתי שבדיעבד יצאתי מה זה טיפש כי גם אין בזה היגיון...
עכשיו גיליתי שבדיעבד יצאתי מה זה טיפש כי גם אין בזה היגיון...
לא לאכול ממתקים כי קריוס ובקטוס... דמיינו את ההמשך לבד
הדאמאוואוי באמת קיים והוא שומר עליי בלילות
(משהו של רוסים עזבו)
(משהו של רוסים עזבו)
שחייבים להיות בחברה.
למדתי על בשרי.
למדתי על בשרי.
שכשנגמר היום בים מרוקנים את המים ולוקחים את הדגים ושמים אותם בשקיות
תודה אבא על ילדות מלאת דימיון
תודה אבא על ילדות מלאת דימיון
שסנטה קלאוס באמת קיים
אנונימית
^^אוי אלוהיםם חחח!!!!!
^^^וואו אמאלה הכי טוב שהיה פה
כלום
אני לא מדברת איתם ולא זוכרת כלום מהם כשהייתי קטנה.
אני לא מדברת איתם ולא זוכרת כלום מהם כשהייתי קטנה.
איך שבאים ילדים לעולם
למה הם התגרשו
שעד שאני אגדל כבר לא אצטרך להתגייס
שהיהדות נכונה
אנונימית
שיש גן עדן גיהנום ואלוהים
שיש גן עדן וגיהנום, שהמשיח יבוא מתישהו, שאלוהים קיים, ועוד הרבה דברים שקשורים ליהדות בעיקר.
אנונימית
שאף פעם אני לא צודקת
אם אני בולעת גרעין של זית יגדל לי עץ של זיתים בבטן
פעם אחת באמת בלעתי גרעין ונכנסתי לסרטים שהולך להיות לי עץ צרחתי את חיי ונבהלתי ןלא הבנתי למה כולם נשפכים מצחוק..
פעם אחת באמת בלעתי גרעין ונכנסתי לסרטים שהולך להיות לי עץ צרחתי את חיי ונבהלתי ןלא הבנתי למה כולם נשפכים מצחוק..
שאסור למכור קורנפלקס בסופר לאנשים מעל גיל 60
יש לי סיפור על פיית השיניים
אני חשבתי שאם אני אשאר ערה בלילה היא תבוא ואני אוכל לראות אותה, פתאום בשביל שאני אלך לישון (נראלי שרדתי עד 12 והייתה בת 5) שהם יתקשרו לפיית השיניים ויגידו לה לא לבוא, אז פחדתי שהיא לא תבוא וישר הלכתי לישון.
ואז באיזשהו שלב בגיל 7 נפלה לי שן ופיית השיניים לא הגיעה ואמרו לי שהיא שברה את הכנף ותבוא מחר. חיכיתי חיכיתי וזה לא קרה ואם הזמן נפלו לי עוד שיניים ועוד שיניים ופשוט שמרתי את כולם מתחת לכרית עד גיל 9.5!
ארוך כן..
אני חשבתי שאם אני אשאר ערה בלילה היא תבוא ואני אוכל לראות אותה, פתאום בשביל שאני אלך לישון (נראלי שרדתי עד 12 והייתה בת 5) שהם יתקשרו לפיית השיניים ויגידו לה לא לבוא, אז פחדתי שהיא לא תבוא וישר הלכתי לישון.
ואז באיזשהו שלב בגיל 7 נפלה לי שן ופיית השיניים לא הגיעה ואמרו לי שהיא שברה את הכנף ותבוא מחר. חיכיתי חיכיתי וזה לא קרה ואם הזמן נפלו לי עוד שיניים ועוד שיניים ופשוט שמרתי את כולם מתחת לכרית עד גיל 9.5!
ארוך כן..
שאם לא אלך לישון האיש יבוא לכעוס עלי
איפה הבן זונה הזה 18 שנה אני מחכה שיכעס עלי
איפה הבן זונה הזה 18 שנה אני מחכה שיכעס עלי
אנונימית
אם אבלע מסטיק יצמח לי עץ מסטיקים בבטן
אם לא תאכלי יבוא שוטר
ש(ו)ם משתמש(ת)
מה זה הדאמאוואוי
בחיים לא שמעתי
ואני רוסי...
מה זה הדאמאוואוי
בחיים לא שמעתי
ואני רוסי...
אנונימי
על מישהי יחסית מבוגרת שאף פעם לא התחתנה ונכנסה להריון, ולא היה לה צ'אנס אחרי זה, עברה הפלה טבעית ואמא שלי אמרה שהיא שמחה כי היא לא רצתה.
אחרי כמה שנים היא דיברה על זה ואמרה כמה היא הייתה עצובה
אחרי כמה שנים היא דיברה על זה ואמרה כמה היא הייתה עצובה
שאם אני יאכל את הקשה של הלחם אני אוכל להרים בית
שילדים יוצאים מהבטן
אנונימית
שאם אני אוכל כוסמת אני אהפוך לקוסמת, למרות זאת בחיים לא אכלתי כוסמת אבל אח שלי כן ואחרי שהוא היה אוכל הוא היה אומר לאמא שלי לעשות משהו (נגיד לקפוץ על רגל אחת) והיא הייתה עושה את זה וזה כאילו היה הכישוף.
אנונימית
שיש מלאך שמביא שקל כל פעם שאני לא עוברת למיטה של הורים
שהאלוהים קיים
על איך ילדים באים לעולם (אבא ואמא מתחבקים חיבוק מיוחד)
שתדעו לכם שאף פעם לא שאלתי איך ילדים באים לעולם ובגלל זה אף פעם לא אמרו לי את השקרים האלה של איך ילדים באים לעולם.
לשאלה......פיית השיניים(סבתא שלי הרסה לי את החוויה של פיית שיניים בפעם השנייה שנפלה לי השן)
ושהגלידות באוטו גלידה מקולקלות.
לשאלה......פיית השיניים(סבתא שלי הרסה לי את החוויה של פיית שיניים בפעם השנייה שנפלה לי השן)
ושהגלידות באוטו גלידה מקולקלות.
כשאת תיגדלי כבר לא היה צבא
^לא לדבר עם זרים^
מי שעושה קליקים יהיו לו בעיות בידיים כשיהיה זקן (בגלל זה...)
שכשבוכים העיניים הופכות להיות קטנות
אנונימית
^^ לי עד היום אומרים את זה אבל רק אמא, אני מכורה לקליקים וגם מבינה שזה חרטא ברטא
שכדי להיכנס להריון צריך ללכת לרופא ולהזריק משהו שיש באבא ולהעביר אותו לאמא
אנונימית
"כל דבר שיש בו סוכר מביא סרטן".
סוכריה על מקל?-סרטן
חמצוץ?-סרטן
סרטן?-סרטן.
סוכריה על מקל?-סרטן
חמצוץ?-סרטן
סרטן?-סרטן.
שאין אנשים רעים
אחרי שהדג יירד באסלה
הוא יחזור למשפחה שלו בים
הוא יחזור למשפחה שלו בים
שאם אני בולעת מסטיק נהיה לי עץ בבטן
או שאם אני מתקרבת יותר מידי למסך נהרסים לי העיניים
או שאם אני מתקרבת יותר מידי למסך נהרסים לי העיניים
אבא שלי אמר לי שהחיות המתות שרואים מדי פעם בכביש בצד הדרך בסך הכל מנמנמות על הכביש החם:')
^ מזה העיניים באמת נהרסות, הייתי רק חצי שעה צמודה והייתי צריכה בדיקת ראייה כי ראיתי מטושטש לכמה ימים אבל זמנית רק
שאם אני יאכל בעמידה אז האכל ירד לי לרגליים
שאסור לאכול בעמידה
שאסור להדליק את האורות ברכב
שהעולם הוא שמח
שדוד שלי ז"ל נפטר עקב *סיפור מומצא*
ואז גיליתי שהוא התאבד...
ואז גיליתי שהוא התאבד...
"כל הכח הוא בסיס האחרון"
"כשתיגדלי תביני"
"העולם זה מקום טוב, הכל יהיה טוב"
"כשתיגדלי תביני"
"העולם זה מקום טוב, הכל יהיה טוב"
כשתגדלי תביני
מי שאוכל בעמידה
יהיו לו רגליים שמנות
יהיו לו רגליים שמנות
אנונימית
אלוהים
תכאלי מהר אם לא יבוא שוטר
חח סתם
חח סתם
שתינוקות באים אם גבר ואישה מתחבקים חזק חזק חזק
yea right
yea right
שאני לא בסדר והשתבללות שלי היא כי אני מורדת ולא כי קשה לי פיזית, הייתי בת 9
אנונימית
שאסור לאכול בעמידה כי האוכל יכול לרדת לרגליים
שלאחותי נפלו הידיים והרגליים כי המא לא אכלה סלט פירות
לא לעשות פרצופים כי יתקע לי
אנונימית
באותו הנושא: