6 תשובות
אני די בטוח שהוא יהיה שווה לנפח הכלי.
שווה לנפח הכלי
שואל השאלה:
אני גם בטוחה ככה
אבל אני אשמח לתשובה מפורטת ששוללת את האופציה השניה
אני גם בטוחה ככה
אבל אני אשמח לתשובה מפורטת ששוללת את האופציה השניה
גז ממלא את נפח הגז.
להבדל מנוזל שישאר רק למטה.
בגלל האנרגיה הקינטית הגבוהה של חלקיקי הגז הם לא מקובעים לתחתית ונעים לכל הכיוונים במהירות גבוהה.
להבדל מנוזל שישאר רק למטה.
בגלל האנרגיה הקינטית הגבוהה של חלקיקי הגז הם לא מקובעים לתחתית ונעים לכל הכיוונים במהירות גבוהה.
נפח הכלי כי המרחק בין חלקיקי הגז מתרחב, וככה מאפשר גדילת נפח.
גז זה דבר שאי אפשר לקבוע אותו.
הוא זורם, מקבל את צורת הכלי, בעל מרחבים שמשתנים
ולכן כאשר מכניסים אותו לתוך כלי וסוגרים הוא יקבל את צורת הכלי יחד עם שאר החמצן (אם הוא לא יקבל זה נקרא מערכת סגורה אבל אין דבר כזה)
גז זה דבר שאי אפשר לקבוע אותו.
הוא זורם, מקבל את צורת הכלי, בעל מרחבים שמשתנים
ולכן כאשר מכניסים אותו לתוך כלי וסוגרים הוא יקבל את צורת הכלי יחד עם שאר החמצן (אם הוא לא יקבל זה נקרא מערכת סגורה אבל אין דבר כזה)
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה❤
תודה לכל מי שענה❤
באותו הנושא: