17 תשובות
1. אינלישמץ.
2. ברור, תמיד תקראי שוב ;)
שואל השאלה:
לול תודה! אני לא יודעת אם לקרוא שוב כי רציתי לקרוא עוד ספרים, על הרשימה שלי הרבה ספרים 0-0
אנונימית
אם יש ספרים שעוד לא קראת אולי תתחילי חדש, אבל אני ממליצה לקרוא שוב, זה לא אותו הדבר לפני ואחרי שכבר קראת :)
שואל השאלה:
אני יודעת!! זה למה אני מתלבטת
אוףף
אנונימית
תקראי שוב, אם יש לך כח תמשיכי, אם לא תעצרי ותתחילי ספר חדש...
שואל השאלה:
אוי ואבוי זה מורכב מדיי

אני חושבת שאקרא ספר חדש או שתיים ואז אקרא את הסדרה שוב!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה! 3>
אנונימית
כן, זה רעיון טוב :)
תיכון לילה זה ואוו אני אישית אהבתי את הספר החמישי אבל התאכזבתי מהסוף שלו קצת כי הוא סוף יחסית פתוח
שואל השאלה:
למה את.ה מתכוון.ת?
היא וקרטר ביחד, יש להם כסף, הם יצליחו עם האירגון החדש
מה פתוח?
אנונימית
1. אני די התאכזבתי כי ציפיתי שהספר יהיה מדהים עם סוף מפתיע אבל זה לא היה וזה די ביאס אותי אבל הספר עדיין טוב
2. אני חזרתי על הספרים שאני יותר אהבתי כמו הראשון והרביעי
1. אני ממש אהבתי את הספר החמישי אבל גם אני לא התלהבתי מהסוף הוא כיאלו היה מבאס כזה לא יודעת ציפיתי לסוף שונה
2. תקראי אולי ספר או שניים ואז תחזרי לקרוא את תיכון לילה כדי לשכוח טיפה ואז לקרוא את זה מחדש ולהיזכר
3. קרטר או סילבן?
שואל השאלה:
קרטר! 3>
אנונימית
ברור , לא מבינה איך אנשים אוהבים את סילבן אחרי מה שהוא עשה לה למרות שגם קרטר לא כזה מלאך אבל בכל זאת
שואל השאלה:
קרטר ניסה לגונן עליה לעומת סילבן שבספר הראשון הוא א*ס אותה
אי אפשר לסלוח על זה--
אנונימית
נכום כיאלו באמת לא מבינה למה אנשים אוהבים את סילבן בלי קשר קרטר הרבה יותר חמוד 3>
שואל השאלה:
מסכימה כלכך
אנונימית