8 תשובות
אין שום בעיה בגובה שלך
לא יודעת, תמיד מחמיאים לנמוכות ואומרים להן שהן חמודות אבל לרוב לגבוהות אומרים איך תמצאי חבר עכשיו או וואי איזה ג'ירפה
אנונימית
איוש חם בעיה בגובה שלך
אין שום
אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת ובאמת שאני חושבת שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר ואם את 1.52 כנראה הכי יפה ומתאים לך 1.52
אנונימית
הגובה שלך לא משקף כלום עלייך, הכל טוב
בתור גבר גבוהה אני יכול להגיד לך שאני הכי נמשך דווקא לנמוכות, מישהי בגובה שלך בעיני זה אלוהי. זה מה שיפה שכל אחד אוהב דברים שונים, נראה לי שאת יכולה להיות שלמה לגמרי עם עצמך
לא יודע מי שמעת שמחמיא לגבוהות אבל אני אישית מת על נמוכות ורוב הגברים מעדיפים נמוכות דווקא ..
בכל מקרה אל תרגישי חסרת ביטחון על הגובה שלך זו דווקא נקודת ציון לשבח לדעתי❤
בכל מקרה אל תרגישי חסרת ביטחון על הגובה שלך זו דווקא נקודת ציון לשבח לדעתי❤
באותו הנושא: