13 תשובות
אני לא מכינה
אני מכינה שב בכיתה
15:30-16:00
שואל השאלה:
הכי כיף מאוחר רציתי לראות אם אתם כמוני
הכי כיף מאוחר רציתי לראות אם אתם כמוני
אנונימית
שש-שמונה בערב כזה, כשאני חוזרת מהבית ספר בדרך כלל.
אני לא מכינה כי פשוט אין לי כוח ואני מקווה שהמורה לא תבדוק אבל פעם הכנתי ישר אחרי בית ספר או בערב
אין לי שיעורי בית...
שעה לפני השיעור
ב0:00 בלילה זה הזמן שאני נזכרת שיש לי שב בדרך כלל
בשעה הזאת
כשאני חוזרת מהבית ספר, ואז אני כבר נפטרת מזה.. הכי כיף!
לא מכינה
אנונימית
אהבתי שאת אופטימית לגבי זה שאני מכינה
באותו הנושא: