9 תשובות
לשחרר
את לא יכולה לקבוע אם מי היא תהיה בקשר ואם מי לא.
תגידי לה שאם היא יכולה לא להיות איתה הרבה ותסבירי לה שהיא פגעה בך.
אני הייתי בול במקרה כזה
שאלתי את איתה היברה אח היא יכולה לנתק קשר והיא אמרה שלא אכפת לה מה אני חושבת ושזה מעניין לא תתחת
אז
קחי בחשבון..
לשחרר,כנראה.
לא לסכסך בין חברה שלך לבין הילדה שרבת איתה
זו זכותה לבחור עם אילו אנשים היא מסתובבת, אבל זו גם זכותך לשתף אותה שזה קשה לך, ולבקש שלא תדחוף אותך לסיטואציות שיש לה קשר אליהן
אני הייתי בול במקרה כזה
שאלתי את אותה החברה אם היא יכולה לנתק קשר והיא אמרה שלא אכפת לה מה אני חושבת ושזה מעניין לא תתחת
אז
קחי בחשבון..
(היו שגיאות אז תיקנתי)
שואל השאלה:
חברה הכי טובה שלי נפגשת איתה והכל כל הפסקה הולכת אליה
וזה כן מציק ומפריע לי אבל אין לי שום שליטה על זה
אבל מצד שני חברה הכי טובה שלי כבר 11 שנה והיא איתי בכיתה יהיה מאוד קשה להתרחק אן לנתק קשר ככה שזה ממש מסובך ואני לא יודעת מה לעשות
ניסיתי להגיד לה והיא אמרה אני מבינה אבל היא חברה ממש טובה שלי ואני יכולה להיות חברה של שניכן