9 תשובות
כי האמת יוצאת כששיכורים ;)
כי היא שיכורה
רוצה יחס כנראה
רוצה יחס כנראה
אני עשיתי את זה כשהיה לי ידיד שפשוט הרגשתי בנוי לפרוק אצלו הכל
לא היה שם שום דבר רומנטי
לא היה שם שום דבר רומנטי
אנונימית
זה קטע כזה אצל בני אדם בכללי
היא שיכורה היא לא שולטת בזה, אולי היא מרגישה אליך יותר מסתם חבר אלא חבר טוב או משהו והיא מפחדת לומר לך
why you only call my when you high מזכיר תשיר הזה
שואל השאלה:
^^ כן זה בדיוק מה שכתבתי.
^^ כן זה בדיוק מה שכתבתי.
אנונימי
כי היא רוצה רק יחס אבל לא להשקיע....
או שתחסום או שפעם אחת תנצל קצת את היחס שטתחרט
או שתחסום או שפעם אחת תנצל קצת את היחס שטתחרט
אנונימי
מה הכוונה שלך בלנצל לא הבנתי
אנונימית
באותו הנושא: