4 תשובות
להירגע
תשתי מים, תשטפי פנים.. תעשי נשימות עמוקות, אפילו תשכבי ותנשמי...הכל בסדר. תעצמי עיניים ותעשי נשימות ארוכות...ממליצה אפילו מדיטציה..אם את פחות מתחברת..תעשי הליכה קצרה בחוץ..תנשמי אוויר..
יש מלא אפיקלציות טובות של מדיטציה..ממליצה בחום!!
שואל השאלה:
תודה רבה❤