12 תשובות
גם אני מגיל 0
וזה פשוט לדעת למצוא תחביבים
להנות מהשקט
לא לתת לעצמך להיכנע
שואל השאלה:
חח אתה איזה רב ולא ידעתי?
כל אחד עושה את ההשתדלות שלו.
אנונימית
שואל השאלה:
תאמין לי שזה נקרא לשמור חלקי אני מכירה מלא שעשו כמוני וזה שאני לא הדלקתי אש נסעתי בשבת ראיתי טלוויזיה זה בהחלט שמירת שבת(לא מלאה כן אבל חלקית)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
נכנס ב5 שזה יחסית מוקדם ויוצא בשש זה שעות מזה מעצבנותת
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם שומרת מגיל קטן פשוט תמיד הייתי עם טלפון אז כבר התרגלתי וזה מוזר בלי
אנונימית
אני אישית עם אחים שלי משחק או לומד עם חברים
לישון, זה אחלה זמן להשלים שעות שינה, לצאת לסיבוב כזה
משחקי קופסא
יושנים ,ומתרגלים
אני שומרת שבת מאז שאני מכירה את עצמי לכן כבר זה הרגל אצלי ולא ככ קשה לי
התחלתי בשבתות פשוט לישון הרוב (ככה זה כשאת בכיתה יא) ואני עם המשפחה, מנצלת את זה שאני לא רואה אותם ככ במהלך השבוע ושבת זה היום היחידי, או שאני לומדת למבחנים שיש לי
משחקים, ישנים, מדברים, קוראים
אני נגיד שומר שבת כבר מהחופש הגדול שהיה עכשיו , ואם את רוצה להעביר את השבת אז תלמדי תורה ,(אני בדרך כלל לומד תורת הקבלה ולפעמים על פרשת השבוע)