13 תשובות
שואל השאלה:
מה לעזאזל אכפת להם אין לי כוח וואי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מוציאה מאיות גם בלי להקשיב מה הבעיות שלהם
אנונימית
כן יש תלמיד שהוא עושה תואר במתמטיקה בכיתה והוא תמיד לומד בשיעורים לא קשורים וכועסים עליו
שואל השאלה:
מה פאקינג אכפת להם מה אנחנו עושים שיעשו את העבודה שלהם וילמדו. אם אנחנו נרצה נקשיב ואם לא אז לא זה כבר בעיה שלנו
אנונימית
שמעי בתור אחד שלא סובל למידה, זה מראה טיפה חוסר כבוד זה כמו שאת תדברי איתי ותוך כדי אני אתעסק במשהו אחר ולא באמת אקשיב לך, קיצר זה לא מכבד כפרה עלייך3>
אנונימי
שואל השאלה:
אמאלה מה אתה רציני מה חוסר כבוד זה ברור למורים שהדברים האלו לא מעניינים אותנו ואפילו לא קצת למה שאני אקשיב 40 דקות ארבע בפעמים בשבוע למשהו שלא אכפת לי ממנו אפילו לא קצת במקום לנצל את הזמן שלי
אנונימית
כן היו פעמים שכעסו עליי אם שמו לב
לפעמים הייתי מפסיקה ולפעמים הייתי ממשיכה. כשלא הפסקתי היה איזה מורה שאמרה לי בסוף השיעור "זה לא מכבד מה שאת עושה" והמשכתי לעשות את זה בכל השיעורים שלה עד שהיא הפסיקה להתייחס אליי. ובנוסף קיבלתי את הציון הכי גבוהה במבחן באותה התקופה.
אני לא חייבת להקשיב, וגם אם לא הייתי מתעסקת במשהו אחר זה לא היה גורם לי להקשיב.
במקום לשבת בשיעור 45 דקות ולשמוע מישהו מדבר אני יכולה לקרוא את הדברים האלה ב10 דקות וגם לזכור אותם.
מצטערת על כל הרגעים שאמרו לי להפסיק והפסקתי.
הייתי יכולה לחסוך הרבה יותר זמן ככה/:
אנונימית