9 תשובות
את צריכה לקבל את עצמך למרות כל הפגמים.
לאהוב את עצמך כמו שאת ולא להתבייש להחמיא לעצמך.
תפרגני לעצמך על דברים טובים ועל הישגים שצברת.
אם הסביבה אומרת לך שאת יפה - יש בזה משהו.
את צריכה להאמין בהם.
תסתכלי על עצמך כל בוקר במראה ותחמיאי לעצמך על מי שאת ועל איך שאת נראית, כל אדם ייחודי.
לאהוב את עצמך כמו שאת ולא להתבייש להחמיא לעצמך.
תפרגני לעצמך על דברים טובים ועל הישגים שצברת.
אם הסביבה אומרת לך שאת יפה - יש בזה משהו.
את צריכה להאמין בהם.
תסתכלי על עצמך כל בוקר במראה ותחמיאי לעצמך על מי שאת ועל איך שאת נראית, כל אדם ייחודי.
כל פעם שאת עומדת מול המראה תאמרי לעצמך איזה יפה אני וכמה כיף להיות אני
יש סיבה ספציפית למה אין לך ביטחון?
את צריכה לקבל את עצמך ואת הפגמים שלך כמו שהם
אף אחד לא מושלם וברור שזה לוקח הרבה זמן להעלות ביטחון עצמי
תגידי לעצמך כמה שאת יפה ותתחילי לשים פס על אחרים
אף אחד לא מושלם וברור שזה לוקח הרבה זמן להעלות ביטחון עצמי
תגידי לעצמך כמה שאת יפה ותתחילי לשים פס על אחרים
את יפה כמו שאת וכל בנאדם יפה ומושלם בדרך שלו ואזור להתייחס לאנשים מסביב שקנאים ושמנסים להוריד אותך תראי להם שאת לא נפגעת ושום דבר מהמילים שלהם לא פוגעות בך ואני בטוחה שיפסיקו .
נ.ב את יפה❤
נ.ב את יפה❤
תכתבי בדף את כל הדברים הטובים והיפים בך וכל פעם שאת מרגישה מכוערת תקראי את זה..
שואל השאלה:
כן.. אני לפעמים מרגישה ממש בטוחה בעצמי מול המראה ושאני מסתכלת על עצמי אבל שאני רואה בנות אחרות נגיד בכיתה או בכל מקום אחר אני משווה את עצמי אליהן ובשנייה יורד לי הביטחון
כן.. אני לפעמים מרגישה ממש בטוחה בעצמי מול המראה ושאני מסתכלת על עצמי אבל שאני רואה בנות אחרות נגיד בכיתה או בכל מקום אחר אני משווה את עצמי אליהן ובשנייה יורד לי הביטחון
אנונימית
כן
תגידי לעצמך
תסתמי ת'פה יא חתיכת דפוקה
מה את חושבת שאת מכוערת ?!?!?!
מי אמרה לך שאת לא נראית טוב
אני אקרא אותה
ככה אני עשיתי
תגידי לעצמך
תסתמי ת'פה יא חתיכת דפוקה
מה את חושבת שאת מכוערת ?!?!?!
מי אמרה לך שאת לא נראית טוב
אני אקרא אותה
ככה אני עשיתי
אנונימי
אל תשווי את עצמך לאחרים
יש סיכוי שאחרים מתאמצים את המקסימום
מוקשים על עצמם כדי להראות איך שהם נראים
ואת סה"כ שמת משהו סבבה/יפה
את לא יכולה להשוות כי שתיכן התאמצתן בכמות שונה
יש סיכוי שאחרים מתאמצים את המקסימום
מוקשים על עצמם כדי להראות איך שהם נראים
ואת סה"כ שמת משהו סבבה/יפה
את לא יכולה להשוות כי שתיכן התאמצתן בכמות שונה
אנונימי