2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רבה עם מורים בכל שנות הלימוד שלי בחיים לא הייתי אצל המנהלת ואין לי הפרת משמעת אחת!
אני לא רבה עם מורים בכל שנות הלימוד שלי בחיים לא הייתי אצל המנהלת ואין לי הפרת משמעת אחת!
אנונימית
שואל השאלה:
החברות שלי חראות נגדי אמרו שאני צודקת אבל עשיתי בלאגן יתר.
החברות שלי חראות נגדי אמרו שאני צודקת אבל עשיתי בלאגן יתר.
אנונימית
באותו הנושא: