18 תשובות
הם עדיין פעילים ויש להם מעריצים
מציק לך בלב איכשהו?
מציק לך בלב איכשהו?
כי הם אחלה רצח
אנשים שלא נמצאים בתוך עולם הקייפופ לא יבינו
אנשים שלא נמצאים בתוך עולם הקייפופ לא יבינו
כי אוהבים אותם
לא יודעת אבל זה כמו שתשאלי למה יש הרבה הייפ על וואן דיירקשן
שואל השאלה:
חברה שלי מעריצה שלהם ואני לא שונאת אותם על תצאו עליי
חברה שלי מעריצה שלהם ואני לא שונאת אותם על תצאו עליי
בגלל הרוטב שלהם במקדונלדס
זה שאלה שהתשובה ברורה אף אחד לא יוצא עלייך
כי אנשים אוהבים אותם. לא הבנתי למה יש 2000 שאלות עליהם. אני לא מתלהבת מהם, לדעתי השירים שלהם יפים אבל אני לא מעריצה גדולה של המוזיקה שלהם אבל זה עניין של טעם
אנונימית
את מכירה אותם? את יודעת מה הם עברו? לא אז מה הפואנטה להגיד שהם אוברייטד?
הבנים עברו ככ הרבה, הם עבדו פי אלף יותר קשה מכל זמר אמריקאי..
תעשיית הקייפופ דורשת הרבה יותר מרק לשיר טוב אז הרבה יותר קשה להצליח בה ושלא נדבר על להצליח בעולם בלי טיקטוק או להיות אמריקאי.
הלוואי שאנשים היו מפסיקים להגיד על להקות ואומנים שהם אוברייטד רק בגלל שהם מצליחים ומפורסמים כי הם באמת עבדו קשה להגיע לאן שהם היום וסליחה אבל מגיע להם כל ההייפ שהם מקבלים
הבנים עברו ככ הרבה, הם עבדו פי אלף יותר קשה מכל זמר אמריקאי..
תעשיית הקייפופ דורשת הרבה יותר מרק לשיר טוב אז הרבה יותר קשה להצליח בה ושלא נדבר על להצליח בעולם בלי טיקטוק או להיות אמריקאי.
הלוואי שאנשים היו מפסיקים להגיד על להקות ואומנים שהם אוברייטד רק בגלל שהם מצליחים ומפורסמים כי הם באמת עבדו קשה להגיע לאן שהם היום וסליחה אבל מגיע להם כל ההייפ שהם מקבלים
אנונימית
^ מסכימה ומחזקת
אלה שלא יודעים כמה קשה הם היו צריכים לעבוד כדי להגיע לאיפה שהם היום לא צריכים לדבר בכלל
הם היו קורעים את הצורה שלהם באימונים
ועזבי להצליח בקוריאה
להגיע לרמה בין לאומית? אז עוד זה היה משהו שהם אפילו לא יכלו לחלום עליו
ועובדה שמלהקה קטנה שהייתה תחת חברה קטנה הם לא רק הלהקת *קייפופ*הכי מצליחה בעולם, הם הלהקה הכי מצליחה בעולם
הם עשו מה שמילונים לא מסוגלים לעשות אז הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם זה שהם אוברטייד
אלה שלא יודעים כמה קשה הם היו צריכים לעבוד כדי להגיע לאיפה שהם היום לא צריכים לדבר בכלל
הם היו קורעים את הצורה שלהם באימונים
ועזבי להצליח בקוריאה
להגיע לרמה בין לאומית? אז עוד זה היה משהו שהם אפילו לא יכלו לחלום עליו
ועובדה שמלהקה קטנה שהייתה תחת חברה קטנה הם לא רק הלהקת *קייפופ*הכי מצליחה בעולם, הם הלהקה הכי מצליחה בעולם
הם עשו מה שמילונים לא מסוגלים לעשות אז הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם זה שהם אוברטייד
לא יודעת
ולאנשים למיניהם שאומרים שהם עבדו קשה, יש כל כך הרבה אמנים שעבדו קשה בדיוק כמוהם ולא הצליחו ככה. אפשר גם לכבד וגם לא לאהוב את המוזיקה שלהם והשאלה לגיטימית לחלוטין כי זה הכל עניין של דעה. ואני לא אומרת את זה למטרת השוואה אבל יש לי באמת כל כך הרבה שמות של אמנים (גם מהקייפופ) שקרעו את התחת ולא הצליחו כמו שביטיאס הצליחו כי הכל מבוסס על דעה, לא רק על עבודה קשה.
ולאנשים למיניהם שאומרים שהם עבדו קשה, יש כל כך הרבה אמנים שעבדו קשה בדיוק כמוהם ולא הצליחו ככה. אפשר גם לכבד וגם לא לאהוב את המוזיקה שלהם והשאלה לגיטימית לחלוטין כי זה הכל עניין של דעה. ואני לא אומרת את זה למטרת השוואה אבל יש לי באמת כל כך הרבה שמות של אמנים (גם מהקייפופ) שקרעו את התחת ולא הצליחו כמו שביטיאס הצליחו כי הכל מבוסס על דעה, לא רק על עבודה קשה.
מסכימה
^^זה שעוד להקות עבדו קשה כמו ביטיאס לא אומר שליביטיאס לא הגיע להגיע לאן שהם הגיעו היום
וסתם לידע
אוברייטד - מוערך יותר מדי
אנרייטד - לא מוערך מספיק
אז אין פה בכלל עניין של דעה..
אנשים היום אומרים על כל זמר שהוא אוברייטד רק בגלל שהוא מפורסם.
זה בסדר לא להתחבר ולא לאהוב אבל להגיד על להקה שעבדה כל-כך קשה להגיע לאיפה שהיא היום שהיא אוברייטד רק בגלל זה, זה מטומטם סליחה.
וסתם בכללי, ביטיאס וזמרי קייפופ חווים המון גזענות בעולם רק בגלל שהם אסייתים. ואצל ביטיאס, מהרגע שבו הם פרצו לכל העולם זמרים אחרים רק מחפשים להשתמש בהם כדי להתפרסם עוד יותר (לא אומרת שכולם ככה אבל קרו המון מקרים)
וסתם לידע
אוברייטד - מוערך יותר מדי
אנרייטד - לא מוערך מספיק
אז אין פה בכלל עניין של דעה..
אנשים היום אומרים על כל זמר שהוא אוברייטד רק בגלל שהוא מפורסם.
זה בסדר לא להתחבר ולא לאהוב אבל להגיד על להקה שעבדה כל-כך קשה להגיע לאיפה שהיא היום שהיא אוברייטד רק בגלל זה, זה מטומטם סליחה.
וסתם בכללי, ביטיאס וזמרי קייפופ חווים המון גזענות בעולם רק בגלל שהם אסייתים. ואצל ביטיאס, מהרגע שבו הם פרצו לכל העולם זמרים אחרים רק מחפשים להשתמש בהם כדי להתפרסם עוד יותר (לא אומרת שכולם ככה אבל קרו המון מקרים)
אנונימית
^^המשפט האחרון כל כך מעצבן, על מה את מדברת? ואני אתקן אותה, הם לא אוברייטד אלא חרושים מדי וזה מתחיל להמאס.
^^ לדוגמא השיר savage love, ג'ייסון דרולו הוציא גרסא עם היוצר המקורי ובנוסף הוציא עוד גרסא עם ביטיאס שנהייתה ויראלית והייתה במקום הראשון במצעד של בילבורד במשך כמה זמן וג'ייסון אפילו לא הודה להם או הזכיר אותם כשעשה מסיבה לחגוג את ההצלחה. אני לא אומרת שכל הזמרים כאלו כי מלא ממש אוהבים אותם אבל יש גם כאלו
אנונימית
ולהאשים את המעריצים זה הדבר הכי מטומטם שיש, תמיד מתגרים בפאנדום ואחכ מתפלאים שהם אומרים משהו בחזרה.
אנונימית
הם לא אוברייטד.פשוט כיף להיות טרנדים ומעודכנים ובחברה אז אפשר לשנוא אותם אבל עם מישהו יגיד שהוא לא אוהב את המוזיקה שכולם שומעים פתאום זה היה מוזר...זה עניין של כמה פופולארי זה לשנות אותם יחד...
הם לא אוברייטד נקודה.
באותו הנושא: