20 תשובות
לזכור שכל אחת יפה בדרך שלה
ובכללי חצאית זה מהמם
ובכללי חצאית זה מהמם
שואל השאלה:
אוף ואני כבר ממש מאחרת... tnt
אוף ואני כבר ממש מאחרת... tnt
חצאית זה מהמם והכי יפה שיש, שימי חצאית שלא מתנפנפת מכל רוח קטנה פשוט:)
שואל השאלה:
אין לי: |
אין לי: |
אין לך חצאית כזאת? אז מה עשית עד עכשיו? :/
שואל השאלה:
אין לי חצאית שלא מתנפנפת ברוח
אין לי חצאית שלא מתנפנפת ברוח
שואל השאלה:
אולי אני לא אלך לבית ספר וזהו גם ככה מאוחר.
תודה לכולם.ן
אולי אני לא אלך לבית ספר וזהו גם ככה מאוחר.
תודה לכולם.ן
אז קדימה:) זה הזמן לקנות משהו כזה
חחח פתרון מקורי תקשיבי
שואל השאלה:
כן..
כן..
גם אני פעם הייתי ממש פוחדת תצאי ביום שיהיה שמש שימי מכנס מתחת אף אחד לא מסתכל עליך מבטיחה לך3>
חצאית זה מושלם ואם את אוהבת את לכי לקנות חצאית שאת כן תרגישי איתה בנוח
יש בשיין חצאיות מושלמות
יש בשיין חצאיות מושלמות
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
בסוף הלכתי עם מכנס קצר אני מקווה שאמצא אומץ ללכת עם חצאית פעם הבאה:)
תודה לכולם ❤
בסוף הלכתי עם מכנס קצר אני מקווה שאמצא אומץ ללכת עם חצאית פעם הבאה:)
תמצאי יום שאין הרבה רוח ושרוב היום את במקום סגור
תקני חצאיות ג'ינס או צמודות ככה שהן לא יכולות לעלות
או חצאית טיפה יותר ארוכה(נגיד לפני הברך אבל ממש כמעט עד הברך)
אני כשאני לובש חצאית אני שם טייץ קצר מתחת וגם אני מסדר את החצאית מידי פעם אם יש משהו
וקרה שעלתה לי החצאית אבל אני לובש טייץ למטה אז לא קריטי וגם זה היה לשניה אבל רק בגלל שבאותו יום זאת היתה חצאית קצרה יחסית אבל זה לא סוף העולם כי יש מכנס מלמטה אז אין לך מה לדאוג
תקני חצאיות ג'ינס או צמודות ככה שהן לא יכולות לעלות
או חצאית טיפה יותר ארוכה(נגיד לפני הברך אבל ממש כמעט עד הברך)
אני כשאני לובש חצאית אני שם טייץ קצר מתחת וגם אני מסדר את החצאית מידי פעם אם יש משהו
וקרה שעלתה לי החצאית אבל אני לובש טייץ למטה אז לא קריטי וגם זה היה לשניה אבל רק בגלל שבאותו יום זאת היתה חצאית קצרה יחסית אבל זה לא סוף העולם כי יש מכנס מלמטה אז אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
^תודה:)
אבל חצאיות צמודות לא נראות עלי טוב חחd:
^תודה:)
אבל חצאיות צמודות לא נראות עלי טוב חחd:
להבין שאת חייה בשביל עצמך! לא בשביל אף אחד אחר.
דמייני את עצמך בעתיד, מאוכזבת ממש מזה שלא אזרת אומץ ללבוש חצאית.
קדימה! עשי זאת! קחי אותה, ותלבשי.
גם אם אנשים לא יקבלו את זה, או יישפטו, נכון, זה מפחיד, אבל את יודעת זאת לא עושה את זה בשבילהם. את עושה את זה אך ורק ובשבילך
דמייני את עצמך בעתיד, מאוכזבת ממש מזה שלא אזרת אומץ ללבוש חצאית.
קדימה! עשי זאת! קחי אותה, ותלבשי.
גם אם אנשים לא יקבלו את זה, או יישפטו, נכון, זה מפחיד, אבל את יודעת זאת לא עושה את זה בשבילהם. את עושה את זה אך ורק ובשבילך
שואל השאלה:
תודה ^❤
תודה ^❤
שואל השאלה:
אנשים כן מסתכלים...
יש לי סטייל שונה מהם אז הם תמיד בוחנים אותי.. ועכשיו אם יקרה לי פדיחה עם החצאית זה לא כאילו אף אחד לא יראה
אנשים כן מסתכלים...
יש לי סטייל שונה מהם אז הם תמיד בוחנים אותי.. ועכשיו אם יקרה לי פדיחה עם החצאית זה לא כאילו אף אחד לא יראה
אם את עם מכנס, אז באמת שאין מה לחשוש מכלום, עם מכנס את גם ככה הולכת, אז בסך הכל הוספת עוד משהו מעל
וחצאית זה יפה ומקסים, לכי על זה
וחצאית זה יפה ומקסים, לכי על זה
פשוט תחזיקי אותה אם יש רוח, זאת בעיה של כל מי ששמה חצאיות
תזכרי שיש לך מתחת טייץ ואנשים לא באמת רואים משהו
תזכרי שיש לך מתחת טייץ ואנשים לא באמת רואים משהו
באותו הנושא: