5 תשובות
החוקים יהיו לאינטרסים של אנשי הסמכות ולא היה מי שיעצור אותם
זה דיקטטורה. הזכויות הבסיסיות של האזרחים כמו שיוויון כבוד וחירות נפגעות. וכל שאר הזכויות שלהם כמובן.
השלטון יהיה כמו אלוהים, שכן אין מי ''שיעצור אותו'' במידת הצורך.
שואל השאלה:
מה שכתבת זה בסדר לכתוב בעבודה?
אנונימית
כןכן
את צריכה להרחיב עוד אבל ולדבר על שאר הזכויות שלהם שנפגעות וכל אורך החיים שלהם בעצם וכמובן הבחירות האישיות שלהם בחיים האישיים והפרטיים שלהם.. הכל נפגע..
שואל השאלה:
תודה ימושית גם הכלבה שלך מושית
אנונימית