3 תשובות
מדי ב' לא
מדי א' שאת מקבלת בבקום כן
מדי א' שאת מקבלת בבקום כן
את מקבלת מדי א' אלה מדים ייצוגיים
מדי ב' אלה מדי עבודה את מקבלת אותם בטירונות ואז כשאת מסיימת את הטירונות את מחזירה את המדים אבל המדי א' הם מהבקום והם נשארים אצלך עד שאת משתחררת
מדי ב' אלה מדי עבודה את מקבלת אותם בטירונות ואז כשאת מסיימת את הטירונות את מחזירה את המדים אבל המדי א' הם מהבקום והם נשארים אצלך עד שאת משתחררת
לא מחייב בכלל, אחרי הטירונות עברתי חיל וקיבלתי מדים אחרים.
באותו הנושא: