9 תשובות
אנשים שלא מבינים ביחסי אוקראינה רוסיה וסביר להניח גילו על הקיום של הסיכסוך מלפני יומיים
אני מצדיק את פוטין רק בדבר אחד הנחישות שלו והאומץ שלו הלוואי שלבנו ולמדינת ישראל היה אחוז ממה שיש לו . לפוטין לא מעניין מה אנשים אחרים אומרים הוא יעשה הכל כדי לקדם את הדעות שלו זה שהוא עושה טעות נוראית כנקבע ואני ממש ממש לא מגונן עליו ואני אפילו שונא אותו זה מדהו אחר
אנונימי
^לקדם את הדעות שלו אבל להזיק לאחרים בצורה מפגרת
מסכים איתך במאה אחוז הוא בן אדם מגעיל אבל הלוואי שלישראל יהיה מנהיג עם קצת ביטחון כמו שלו אבל לא כמו הדעות שלו
אנונימי
רוסיה זו לא ישראל
הצבא של רוסיה הוא בין החזקים בעולם לכן קל יותר להשיג ביטחון
אנונימית
לא בהכרח ישראל עברה המוןן ממלחמות ועצוב שעדיין מפחדים לתקוף בעזה או בסוריה או לבנות בגלל דלא רוצים שנמסור עבס או אחמד טיבי החמודים התעצבנו:(
איףף.. בעלי אחד מיהם -_-
חושבת שזה סתם אנשים שמחזיקים מפוטין כאילו הוא אלוקים.
הם אנשים שמצדיקים את רוסיה
לא הבנתי מה את רוצה