7 תשובות
שאסור לסמוך על אף אחד
לא להתעסק עם פוטין
לא לבטוח על ארצות הברית, סנקציות והכל אבל בכל זאת יש מלחמה מטורפת והם לא באמת עוזרים (יודעת שיהיו מלא השלכות כולל מלחמת עולם אם הם יתערבו אבל מרגיש לי שהם יכולים וצריכים לעשות יותר ממה שהם עושים עכשיו)
ביידן פוסי פוטין צ'אד
עדיין המשחק לא נגמר. אחרי הכל יהיה אפשר ללמוד.
כמו שאומרים צוחק מי שצוחק אחרון וכרגע אנחנו לא יודעים מיהו.
פוטין לא כזה חמוד כמו שחשבתי
שארה"ב לא מתכוונת לשלוח את החיילים שלה למות בשביל אף אחד (אחלה ביידן)