16 תשובות
תמיד הוא היה לא שפוי
אנונימי
הוא לא היה שפוי לעולם
כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^ איזה סיבה סיכנה לו את המדינה? למה הוא צריך לשמור על המדינה שלו?.. אין סיבה!
פוטין אחד האנשים הכי שפויים שיש הוא שומר על המדינה שלו מאיומים של האמריקאים ונאטו

וגם באוקראינה בדונבאס היו רוצחים ומתעללים שם בפרו רוסים רק בגלל שהם מחשיבים את עצמם רוסים ולא רוצים את השלטון שם

בטח את אומרת נו אבל הם לא רצו את השלטון בעיה שלהם זה כמו שתתנגדי לשלטון של בנט או ביבי ובגלל זה יבואו ויתחילו לירות בך במשך שמונה שנים

והם תמיד סמכו וחיכו שפוטין יעשה משהו וסוף סוף הוא עשה

וגם אחרי שרוסיה עזרה לחצי האי קרים השלטון הנצאי באוקראינה שרפו אנשים בחיים ירו באנשים אנסו שם נשים בלי סוף

ואנחנו גם צריכים להיות בצד של הרוסים כי ההפגזות שאנחנו עושים מידי פעם בסוריה זה כי פוטין מביא אישור אם הוא לא היה נותן לא היינו יכולים להכנס כי תמיד היו מפילים לנו מטוס או משהו


תראי לי עוד נשיא או ראש ממשלה שעשה רבע ממה שהוא עשה לטובת המדינה שלו

אז כן הוא הכי שפוי שיש
הוא תמיד היה ככה, לא מבינה איך מצביעים לו והצביעו לו. הוא הרעיל והעלים מתנגדים שלו ויש לו מישהו שטועם בשבילו תאוכל כדי לראות שהוא לא מורעל! הוא אשכרה מסכן אנשים אחרים בשביל עצמו! הוא אנוכי ומשוגע ותמיד הוא היה ככה!!
מי אמר שהוא ייפרוש?
אנונימית
מתי הוא היה שפוי?
שואל השאלה:
^^ הוא חולה במחלה אז אמרו שהוא יפרוש עוד מעט
זאת השערה שלך שהוא ייפרוש מהנשיאות אחרי 20 שנה רק בגלל שהוא חולה? שטויות.
זה אפילו לא מאומת שיש לו מחלה דרך אגב
כוכבה שביט, אף אחד לא מצביע לו רוסיה לא מדינה דמוקרטית...
^רוסיה הייתה מדינה דמוקרטית ופוטין הפך אותה לדיקטטורית. עדיין יש להם בחירות אבל הן שונות ממה שבארץ יש
שואל השאלה:
^^^ זה ממש לא השערה שלי קראתי את זה בכמה מקומות וזה כן מאומת שיש לו
אמרו שהוא חולה ויצטרך לפרוש כי יש לו מחלה אונקולוגית
שואל השאלה:
לא עכשיו שהוא יצטרך לפרוש, כזה בשנים הקרובות
"אמרו"
אנונימית