13 תשובות
כן
זה גם מלחיץ אותי כשהמשפחה באה לתערוכות וכאלה
זה גם מלחיץ אותי כשהמשפחה באה לתערוכות וכאלה
מבינה אותך ככ וכן זה לגמרי הגיוני .
כן ברור זה דבר מאוד מלחיץ
רק תזכרי שהם באו להנות ממך ולפרגן לך :)
כן זה הגיוני.
שואל השאלה:
כאילו חבר שלי וההורים שלי מרגישים פגועים שאני לא רוצה שיבואו, הם לא מבינים מה הם עשו לא בסדר, וגם אני לא מבינה למה אני מרגישה לא בנוח שהם יבואו לראות אותי
כאילו חבר שלי וההורים שלי מרגישים פגועים שאני לא רוצה שיבואו, הם לא מבינים מה הם עשו לא בסדר, וגם אני לא מבינה למה אני מרגישה לא בנוח שהם יבואו לראות אותי
אנונימית
הגיוניי מאוד
^^זה סבבה לגמרי
תגידי להם שזה מלחיץ אותך מידי. תסבירי להם בכנות
תגידי להם שזה מלחיץ אותך מידי. תסבירי להם בכנות
כן .. זה נשמע די מלחיץ
תסבירי להם שזה מלחיץ אותך
כן ממבוכה, כדאי במילא חבל, מקסימום תזייפי ותיפלי על הפנים
לגמרי מובן
תחשבי שמול האנשים החשובים לך את רוצה לעשות הכי טוב, זה יותר מלחיץ
בהצלחה :)
תחשבי שמול האנשים החשובים לך את רוצה לעשות הכי טוב, זה יותר מלחיץ
בהצלחה :)
באותו הנושא: