3 תשובות
כעיקרון אסור לצאת לשירותים מתי שלא הפסקה
אלא אם כן יש ליווי כמו שיש בבגרויות
אלא אם כן יש ליווי כמו שיש בבגרויות
הנוהל בבגרויות זה שמותר לצאת רק עם מלווה
מניחה שזה גם הנוהל של משרד החינוך במבחנים
מניחה שזה גם הנוהל של משרד החינוך במבחנים
באותו הנושא: