8 תשובות
מדא
תבחרי מה שאת חושבת שתהני בו יותר ותחווי יותר דברים שיעזרו לך בהמשך. אני הייתי בוחרת מדא
מדא
אני חושבת שסגרו את המכבי אש
אני אישית מתחבר יותר למכבי אש..
אבל זה כל אחד במה שהוא יותר מתעניין,
את מתעניינת בכל התחום הזה של הרפואה אז לכי להתנדב במדא.
מעניין אותך יותר אקשן ולכבות שירפות לכי למכבי אש..

בשני ההתנדבויות האלה את ממש עוזרת.
תבחרי במה שאת יותר מתעניינת :)
כל אלה שרשמו מדא
יש דברים שהם קשים לצפייה בהתנדבות במשא עד כמה שהבנתי והיא צריכה לקחת בחשבון את זה שהיא מוכנה לזה
ובאמת מה שאת בוחרת
^^^^
ברור שיש דברים קשים לצפיה, אבל גם במכבי אש לראות בתים נשרפים זה לא משהו שקל לראות, אבל באמת שתלוי עם מה את יכולה להתמודד
שואל השאלה:
אם אני אלך למכבי אש אני באמת יבוא לכבות שריפות וכאלה? חשבתי שאני סתם ישב שם ולא יעשה כלום
אנונימית