5 תשובות
יותר טעים כנראה בציפסר, יותר בריא בתנור
בתנור לדעתי
בתנור לדעתי יותר טעים.
איירפרייר הוא יהיה יותר קריספי
איירפרייר !!!!
באותו הנושא: