22 תשובות
תשיגי אישור מחלה ותנוחי קצת,אין טעם ללכת אם לא תצליחי להתרכז
אם יש לי תרוץ לא ללכת
אני לא הולכת
אבל ברצינות
אם ממש כואב לי אז לא
אם אני ארגיש יותר טוב בהמשך אולי כן
אני לא הולכת
אבל ברצינות
אם ממש כואב לי אז לא
אם אני ארגיש יותר טוב בהמשך אולי כן
ממש לא
בית ספר זה 12 שנים שבהם משליטים בנו רפלקס לעשות כל מה שבם אדם בפוזיציה של סמכות אומר לנו לעשות
אני עם מיגרנות וחוסר ברזל
וסחרחורות של החיים ואני בבית ספר
כי מכריחים אותי
אז כן אני הולכת לא ממליצה לך ללכת זה סבל
וסחרחורות של החיים ואני בבית ספר
כי מכריחים אותי
אז כן אני הולכת לא ממליצה לך ללכת זה סבל
תלוי ביום, אם יש שיעורים חשובים כנראה שכן
כמעט תמיד יש לי כאבי ראש בגלל הברזל, אז אין תירוצים
כמעט תמיד יש לי כאבי ראש בגלל הברזל, אז אין תירוצים
לא
חחח לא גם על שטויות לא הייתי מגיעה כשהייתי בתיכון
לא
לא
שואל השאלה:
אפילו שהמחנכת שלכם חמה עליכם?
אפילו שהמחנכת שלכם חמה עליכם?
אם תוציאי אישור מרופאת משפחה מצדיקים את החיסורים
לא הייתי הולכת לא משנה מה יהיה המחנכת יכולה לקפוץ לי
לא הייתי הולכת לא משנה מה יהיה המחנכת יכולה לקפוץ לי
ממש לא
לא הייתי הולכת.
לא ביום שאחרי גם לא (לנצל עד הסוף)
כשיש לי אפצי אני לא הולכת על מה את מדברת חחח
ממש לא
תוציאי אישור רפואי, הבנתי שבשנים האחרונות התחילו להכיר במיגרנה כמחלה אם אני זוכרת נכון
תוציאי אישור רפואי, הבנתי שבשנים האחרונות התחילו להכיר במיגרנה כמחלה אם אני זוכרת נכון
ממש לא
לא חג משמעית. תרגישי טוב❤
בלי קשר רק לי בא לגור בבית הזה של התמונה של השאלה?
בלי קשר רק לי בא לגור בבית הזה של התמונה של השאלה?
לא
ממש לא , לא הייתי הולךך
כל יום יש לי אבל אני עדיין הולכת
באותו הנושא: