4 תשובות
כן הוא טוב
לי יש אותו ואני פחות אוהבת אותו המרקם לא הכי יושב יפה על העור עדיף את של מייבלין
אומרים שהוא ממש טוב אבל לכי תדעי
יש לי אותו הוא לא כזה וואו
באותו הנושא: