6 תשובות
לקנות חדש
אוי באסה.
תנסי מחלקת אבידות
אנונימית
לקנות חדש זה אבוד לך
אם זה חשוב לך תבררי עם החברה איפה אפשר לגשת למחלקת אבדות, לפי מספר קו ושעה
^^^מה מחלקת אבדות איך? מה נראה לך שלא לקחו לה את זה כבר?
אנונימית
פאק איזה עצבים
אנונימית
באותו הנושא: