6 תשובות
לקנות חדש
אוי באסה.
תנסי מחלקת אבידות
תנסי מחלקת אבידות
אנונימית
לקנות חדש זה אבוד לך
אם זה חשוב לך תבררי עם החברה איפה אפשר לגשת למחלקת אבדות, לפי מספר קו ושעה
^^^מה מחלקת אבדות איך? מה נראה לך שלא לקחו לה את זה כבר?
אנונימית
פאק איזה עצבים
אנונימית
באותו הנושא: