7 תשובות
כן
עוד מישהו כתב את זה היום אז כנראה שאתה לא היחיד
כן. תגידי תודה אצלינו בשלישי אני כבר ב12 וחצי על הסעה לירושלים כי first המעצבנים תקעו לנו תחרות (רובוטיקה) על פורים
שואל השאלה:
^^^^^שיקדימו בכיף אבל קצת תיאום בין הבתי ספר. נו באמת עכשיו מערכת החינוך כושלת גם בזה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^הגוסיפ גירל
תנחומיי ובהצלחה d:
אנונימית
אוי וכן אבל תהני