3 תשובות
כןן גם אני
אני לא מאוד טובה באנגלית אבל אני כן מצליחה לתקשר עם אנשים באינסטגרם וכאלה אבל במציאות אני פשוט נשמעת כאילו לא למדתי אנגלית בחיים
תתרגלי דיבור בקול רם
וואי גם אני בידיוק כמוךך כשאני צריכה לדבר אני מקבלת בלאק אאוט
אנונימית