6 תשובות
לראות את היתרונות בזוגיות..
עדיף לך לא לרצות/לא להיות בזוגיות
אנונימית
תנסה לחשוב על הדברים הטובים בזוגיות אולי
אבל תכלס אתה לא חייב, אולי לא מתאים לך זוגיות כרגע וזה בסדר גמור
אם אתה מעל 20
אז תבין שצריך ניסיון...
וזה כן דבר נפלא
להבין את הבסיס את המחשבות האלה
גם אם תשקרי לעצמך שזוגיות זה כן טוב את כנראה עדיין לא תמצאי אף אחד ילדה מעצבנת