9 תשובות
כן.
ברור
גם לבנים יש רגשות את יודעת
בנים בוכים יותר מבנות,
ההבדל זה שלרוב בנות זה בגלוי, בנים בסתר.
כן,אני בכיתי
כן, יש הרבה סיבות להיפרד ולפעמים זה עדיין קשה גם אם הוא מי שניתק