9 תשובות
כן.
בטח
כן.
ברור
גם לבנים יש רגשות את יודעת
בנים בוכים יותר מבנות,
ההבדל זה שלרוב בנות זה בגלוי, בנים בסתר.
ההבדל זה שלרוב בנות זה בגלוי, בנים בסתר.
כן,אני בכיתי
ברור
כן, יש הרבה סיבות להיפרד ולפעמים זה עדיין קשה גם אם הוא מי שניתק
באותו הנושא: