7 תשובות
לא לשמוע
לשמוע ביוטיוב
לקרוא לבד
שואל השאלה:
אישית אני חושב שלא צריכים להתפלל בבית הכנסת בתקופה הזו אלא כל אחד ביחידות. ולכן אני מתפלל ביחיד (חוץ מתפילות שבבית ספר ששם די מחייבים אותי). ואני לא קובע את זה על דעת עצמי סתם ככה. אני יודע מה אני אומר
עריכה:
לא רק להתפלל בכללי להיות במקומות עם הרבה אנשים לא
אישית אני חושב שלא צריכים להתפלל בבית הכנסת בתקופה הזו אלא כל אחד ביחידות. ולכן אני מתפלל ביחיד (חוץ מתפילות שבבית ספר ששם די מחייבים אותי). ואני לא קובע את זה על דעת עצמי סתם ככה. אני יודע מה אני אומר
עריכה:
לא רק להתפלל בכללי להיות במקומות עם הרבה אנשים לא
לשמוע מישהו קורא לא משנה איפה.
אולי תנסה באחד הבתים או משהו.
פורים שמח!!
אולי תנסה באחד הבתים או משהו.
פורים שמח!!
אפשר בבית
לקרוא לעצמך
באותו הנושא: