7 תשובות
את יכולה להשאר עם גופיה וטייץ קצר.
את נכנסת הרופאה מבקשת ממך להסתובב ולגעת באצבעות רגליים.
ואז את שוכבת על המיטה והיא בודקת כל מיני דברים, עמוד שדרה, לב, דברים כאלה.
וזהו, היא אומרת לך מה הפרופיל שלך ואת משוחררת.
את נכנסת הרופאה מבקשת ממך להסתובב ולגעת באצבעות רגליים.
ואז את שוכבת על המיטה והיא בודקת כל מיני דברים, עמוד שדרה, לב, דברים כאלה.
וזהו, היא אומרת לך מה הפרופיל שלך ואת משוחררת.
היא פשוט שואלת אותך כל מיני שאלות על המצב הבריאותי שלך ויש קטע שהיא בודקת אותך ואת צריכה להישאר רק עם חזיה ותחתונים
שואל השאלה:
אה?
אה?
שואל השאלה:
למה?
למה?
שואל השאלה:
ואם לא נעים לי?
ואם לא נעים לי?
את יכולה טיץ קצר וגופיה.
בוודאות. כל עוד זה צמוד זה בסדר.
בוודאות. כל עוד זה צמוד זה בסדר.
אם לא נעים לך להיות בחזיה ותחתונים עדיף בשבילך לשים שורט וגופיה
באותו הנושא: