5 תשובות
לפי דעתי זה כן צריך להיות חובה - ככה הן יגרמו לנו לתרום איכשהוא כי לבד לא באמת הייתי עושה משהו בצורה הזאת
אבל אני כן חןשבת שהם מגזימים עם הכמות והשעות כי אני פאקינג יא אין לי זמן
תאמת שאין לי בעיה שזה יהיה חובה פשוט בעיר שלי אין ממש הרבה אופציות וזה מעצבן כי קשה למצוא מקומות להשלים את כל השעות
שואל השאלה:
אל תדאגי אני גם מתלוננת על ספרות.
אני מבינה את הרצון הטוב של להתנדב אבל לא מתאים לי.
אנונימית
כי אחרת אף אחד לא באמת היה עושה את זה. זה מחנך ללמוד לעזור לאחרים בלי לקבל תמורה.
לפי דעתי זה צריך להיות חובה