6 תשובות
קשה לי גם מודה לול הכי הרבה ששילמתי היה 50 שח
אנונימית
איך אבלל
לפעמים זה מותג אז משלמים יותר אבל זה לא אומר על האיכות
לול שילמתי 100 שקל על אייליינר
כן אמאלה אני קונה ב8 שקל מביוטיקר
אנונימית
יש לי מסקרה שעולה הרבה יותר אבל קיבלתי אותה מתנה חחח אבל בתכלס כן את צודקת, למרות שבאיפור כן חשוב לי האיכויות
אנונימית
באותו הנושא: