30 תשובות
כן גם אני ככה בסופו של דבר התרגלתי
כן הגיוני מאוד, זה איזור הנוחות שלך באיזהשהו מובן גם אם זה מוזר לחשוב על זה
לא רוצה זה שקר זה שאת בדיכאון זה הגיוני
כן
התרגלת כבר
התרגלת כבר
כן
עם כמה שאני סובלת לא בא לי לצאת ממנו
עם כמה שאני סובלת לא בא לי לצאת ממנו
כן, הגיוני. הגיוני שאת מפחדת מהלא נודע, מהשינוי הזה. אני מניח שעבר הרבה זמן מאז שהרגשת טוב, ואת כבר לא זוכרת איך זה. זה שינוי גדול ולגמרי מובן שאת מפחדת ממנו
כן וחבל שככה..
כן גם אני ככה
זה מקום הנוחות שלך, אני מבינה את זה. גם אני הייתי ככה לפני שיצאתי ממנו, אבל היו רגעים שהייתי מוכנה לעשות הכל בשביל לצאת מזה, אני לא חושבת שאי פעם אוכל לתאר למישהו כמה סבלתי.. זה היה מקום נוראי, והעובדה שלא רציתי לצאת משם הקשתה עליי עוד יותר - כיוון שחשבתי שבגלל זה וויתרתי לעצמי, אבל ילדים, זה לא נכון.. בכלל לא.. אתם יכולים לצאת מזה, ואני מבטיחה שאחרי זה תבוא תקופה יפה
אנונימית
כן, הגיוני.
גם אני ככה.
הפחד לצאת מאיזור הנוחות הזה יותר גדול מהרצון לשנות.
גם אני ככה.
הפחד לצאת מאיזור הנוחות הזה יותר גדול מהרצון לשנות.
כן
זה הגיוני וזה בסדר לכרגע
אני לא יודעת אם זה מה שאת רוצה או לא אבל לכולם בסוף מגיעה ההבנה שהם לא רוצים להיות במצב הזה ומטפלים בזה.
זה טבעי שאת מרגישה ככה, פשוט תדעי שזה לא המצב הכי טוב להיות בו
אני לא יודעת אם זה מה שאת רוצה או לא אבל לכולם בסוף מגיעה ההבנה שהם לא רוצים להיות במצב הזה ומטפלים בזה.
זה טבעי שאת מרגישה ככה, פשוט תדעי שזה לא המצב הכי טוב להיות בו
אנונימית
כן. את רגילה לדיכאון, את יודעת איך זה מרגיש, זה מקום בטוח שהכל ידוע ומובן בו
אבל שמחה? יציבות? איך זה מרגיש? מה לעשות במצב כזה? זה מפחיד
אבל שמחה? יציבות? איך זה מרגיש? מה לעשות במצב כזה? זה מפחיד
אני כבר רגיל
אם את רוצה לפרוק שלחי פרטי תמיד פה❤ואת לא לבד כן התרגלת כבר זה מקום הנוחותשלך
סיפור חיי, אני מכור לבעיות הנפשיות שלי ואני שונא את עצמי על זה.
אנונימי
כן
כן
חלק מהמצב של הדכאון זה שאת לא רואה את עצמך בלעדיו. זה נראה לך שזה העץיד שלך ויותר "נוח" להיות בתוך זה
אבל כשמטפלים בזה פתאום החיים האמיתיים לא נראים ככ מפחידים .
חלק מהמצב של הדכאון זה שאת לא רואה את עצמך בלעדיו. זה נראה לך שזה העץיד שלך ויותר "נוח" להיות בתוך זה
אבל כשמטפלים בזה פתאום החיים האמיתיים לא נראים ככ מפחידים .
כן
הייתי בחרדה וזה קטע כזה שאתה מתמכר לדברים האלה כי מקלים עליך יותר מאנשים אחרים
כן ברור, האמת זה יותר הגיוני מ"רוצה לצאת ממנו"...
בגלל שאתה בדיכאון זה יותר קל בתכלס לא לעשות כלום ולא לשפר את המצב... גם שאתה בדיכאון אתה מפחד לצאת מאזור הנוחות שלך. ואתה נעטף בהרגשה שלך ולא רוצה לצאת ממנה, כי היא מוכרת
בגלל שאתה בדיכאון זה יותר קל בתכלס לא לעשות כלום ולא לשפר את המצב... גם שאתה בדיכאון אתה מפחד לצאת מאזור הנוחות שלך. ואתה נעטף בהרגשה שלך ולא רוצה לצאת ממנה, כי היא מוכרת
גם אני כזה
זה קטע של איזור נוחות והתרגלות למצב הקיים, ולהרגיש שמח וטוב זה לצאת מהרגל הזה, וזה מפחיד.
זה קטע של איזור נוחות והתרגלות למצב הקיים, ולהרגיש שמח וטוב זה לצאת מהרגל הזה, וזה מפחיד.
זה לא שאת לא רוצה לצאת, את חושבת שאת לא רוצה
פשוט אין לך כוחות נפשיים ואת לא מסוגלת לדמיין עתיד טוב יותר
את חסרת מוטיבציה ולא עושה יותר מידי, זה יכול גם להיות נוח לפעמים לא לעשות כלום
פשוט אין לך כוחות נפשיים ואת לא מסוגלת לדמיין עתיד טוב יותר
את חסרת מוטיבציה ולא עושה יותר מידי, זה יכול גם להיות נוח לפעמים לא לעשות כלום
הגיוני מאוד
כן גם אני ככה לפעמים
אנונימי
איזור הנוחות נמצא בהמון מקומות מוזרים
כן ולא.
כן הגיוני שזה הרצון המודע שלך על פני השטח, אבל לא הגיוני במובן שאף אדם לא נהנה או רוצה בסבל של עצמו, הוא רוצה להיות מאושר, הוא פשוט "לא רוצה" כי הוא חושב שזה לא מגיע לו/פוחד מזה/התרגל למשהו מסוים ומפחד משינוי ועוד.
כן הגיוני שזה הרצון המודע שלך על פני השטח, אבל לא הגיוני במובן שאף אדם לא נהנה או רוצה בסבל של עצמו, הוא רוצה להיות מאושר, הוא פשוט "לא רוצה" כי הוא חושב שזה לא מגיע לו/פוחד מזה/התרגל למשהו מסוים ומפחד משינוי ועוד.
ברו מהה
התקופה שלי של הדיכאון זה היה חרא תקופה אמלה
צאי ממנה דחוף
התקופה שלי של הדיכאון זה היה חרא תקופה אמלה
צאי ממנה דחוף
באותו הנושא: