3 תשובות
הכי חשוב בחיים זה להיות שמחים. אסור לך להכניס את עצמך ללחץ מהדברים שאת אוהבת, כי זה לפספס את כל הנקודה פשוט. אל תלחיצי את עצמך ותהני מהתהליך, כי הוא הכי חשוב בסופו של דבר.
אנונימי
את יכולה גם למות מחר, מה את דואגת. תתחילי, אחר כך תסיימי. לא אבין אנשים שדואגים לקילומטרים הבאים כשעוד לא סיימו את הראשון.
לפני שאת מקבלת את הקלפים הטובים, את צריכה ללמוד לשחק עם הקלפים הגרועים. את צריכה לראות את העתיד בשלבים (דמוי מדרגות).
אנחנו מתחילים מלמטה ועולים לפי הסדר.