8 תשובות
שואל השאלה:
מאיפה לך לדעת?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הרוב כן תומך?
אנונימי
זה תלוי באוכלוסיה של המדינה לדעתי, ובעיקר באזור העבודה
זה לא תלוי בזה שזה היי טק

ההורים שלי עובדים בהיי טק וזה נראה כאילו אין להם בעיה לחלוטין
כולם שם בעד כולם :)
שואל השאלה:
מבחינה סטטיסטית, בהייטק הישראלי תומכים?
אנונימי
אני חושבת שבכללי הרוב בארץ היום תומכים, אפילו אם זה רק בשביל להיות פוליטיקלי קורקט
אצלנו בעבודה יש אחד, לא יודעת אם הוא להטב או איך הוא מוגדר אבל הוא מתאפר וכאלה, ולא רואה איזה יחס יוצא דופן לטוב או לרע.
יש עוד אחד שהוא גיי עם כל הגינונים (לא יודעת איך מתארים את זה חח אבל יש את הדיבור המוחצן) והוא היה חלק מהוועד כנראה כדי לתת גם קול לקהילה
וחוץ מאלה לא מכירה עוד להטב פה
לא חושבת שמישהו נותן לזה יותר מידי משקל
אנונימית
שואל השאלה:
לא בהתייחס לכל המדינה; אלא רק לתחום הזה במדינה ומבחינה סטטיסטית.
אנונימי
לא מכירה מבחינה סטטיסטית. אני נותנת לך דוגמה מחברה בתחום הזה במדינה
אנונימית