25 תשובות
ביבשת אנטרקטיקה
אתה חי בסרט קשה
לשאלתך אני חושבת שאסור רק בישראל...
לשאלתך אני חושבת שאסור רק בישראל...
בגרמניה
אם כבר אז בגרמניה
אבל בוא תגזים... לקרוא למישהו נאצי?
פעם הבאה שזה יקרה תגיד לו "יאחתיכת ישראלי" (;
אבל בוא תגזים... לקרוא למישהו נאצי?
פעם הבאה שזה יקרה תגיד לו "יאחתיכת ישראלי" (;
בעיקרון יזכור הנאצים הוא אסור רק בארץ
בכל מקום אחר הוא יכול להיות מפלגה פוליטית
בכל מקום אחר הוא יכול להיות מפלגה פוליטית
רק בגרמניה וישראל אסור
ונאצי זה יותר רציני מסתם להגיד למישהו בתור
ונאצי זה יותר רציני מסתם להגיד למישהו בתור
חחח ספאם נחמד
לשאלתך כדי שלא ימחקו לי- אני לא יודע, אבל למה שתרצה לקרוא לאנשים נאצים?
לשאלתך כדי שלא ימחקו לי- אני לא יודע, אבל למה שתרצה לקרוא לאנשים נאצים?
בגרמניה.. בשנת 1939
לא כדאי לך לקרוא למישהו מגרמניה נאצי זה כמו שיגידו לך שונא שחורים או משהו כזה כי לפני מלא שנים יכול להיות שאבות אבותינו היו גזענים והתעללו בהם ויכול להיות שאותו גרמני סבא שלו או הוא בעצמו היה עוזר ליהודים בשואה ובכל העולם יודעים פירוש של המילה נאצי זה אותו הדבר
אנונימית
פה למחבלים אפשר.
וואטדפאק למה שתקרא למישהו נאצי?!
אני לא חושבת שהבנת כמה זה לא בסדר.
אני לא חושבת שהבנת כמה זה לא בסדר.
אנונימית
גרמניה
סליחה שאני שואלת אבל למה שתרצה לקרוא לאנשים נאצים? כיאלו מישהו עקף אותך בתור אז למה שתקרא לו נאצי? כיאלו מה הקשר? הוא עקף אותך בתור אז הוא נאצי?
יהומו יבן זונה
אנונימי
האמת שאנחנו ( אני חבר ועוד מישהי) מדיקים במשחק טנקים נגד כל העולם ויש שם משתנשים מיפן גכמניה וכו...
בשנים המוקדמות המשחק מכיל כלים מהצבא של היטלר וברית המועצות ולכן אנחנו נלחמים נגדם והם כמובן עם סמל צלב הקרס אז הם באמת נאצים ותמיד הם עושים לנו בית ספר
בשנים המוקדמות המשחק מכיל כלים מהצבא של היטלר וברית המועצות ולכן אנחנו נלחמים נגדם והם כמובן עם סמל צלב הקרס אז הם באמת נאצים ותמיד הם עושים לנו בית ספר
אגב, למדינת ישראל במדחק הזה יש 2 כלים סך הכל ואי אפשר להשתמש בהם אלא אם שילמת עליהם אז אנחנו המגינה היחידה שם שאי אפשר לשחק בה לכן אנחנו תחת דגל שבדיה!
מבין אותך לגמרי אבא שלי לא קנה לי ארטיק וממש רציתי לקרוא לו נאצי אבל התאפקתי
למה אנשים לא מבינים תמיד שמדובר בספאם ועונים ברצינות?
לשאלתך (כדי שלא ימחקו)- באף מקום לא מכובד שתקרא נאצי לבן אדם.
לשאלתך (כדי שלא ימחקו)- באף מקום לא מכובד שתקרא נאצי לבן אדם.
אתה רצית לקרוא למישהו שעקף אותך בתור נאצי? למדת על השואה? יש לך קרובי משפחה שהיו בשואה?
- זה מושג שאסור להשתמש בו. ובעיקר לא לאנשים שעוקפים אןתך בתור. הנאצים עשו דברים כל כך נוראיים שאני אפילו לא רוצה לתאר לך.
אני בהלם. אני לא חושבת שהבנת עד כמה חמור זה.
מישהו עוקף אותי בתור בגלל שהוא ממש מיהר זה אומר שהוא אדם שעשה זוועות וטראומות לכל החיים ליהודים?
לא.
בנוסף, אתה צריך להבין שהאדם מיהר, במקום לחשוב איך יכלת להבטא היית יכול לשאול אותו.
"למה אתה עוקף? , תבקש לפחות.".
אני לא חושבת שאתה יודע את כל הזוועות שעשו בשואה.
מזעזע.
- זה מושג שאסור להשתמש בו. ובעיקר לא לאנשים שעוקפים אןתך בתור. הנאצים עשו דברים כל כך נוראיים שאני אפילו לא רוצה לתאר לך.
אני בהלם. אני לא חושבת שהבנת עד כמה חמור זה.
מישהו עוקף אותי בתור בגלל שהוא ממש מיהר זה אומר שהוא אדם שעשה זוועות וטראומות לכל החיים ליהודים?
לא.
בנוסף, אתה צריך להבין שהאדם מיהר, במקום לחשוב איך יכלת להבטא היית יכול לשאול אותו.
"למה אתה עוקף? , תבקש לפחות.".
אני לא חושבת שאתה יודע את כל הזוועות שעשו בשואה.
מזעזע.
למי שאתה רוצה בעיקרון
אתה מבין שהוא כולה חתך אותך בתור כן? משהו שכל אחד פה אי פעם עשה
לא מתאים לך? תאמר לו שהוא עקף אותך ושילך לסוף התור
לא מתאים לך? תאמר לו שהוא עקף אותך ושילך לסוף התור
רגע זה לא חוקי?
אני הולך להתחיל לתבוע כמה אנשים
אני הולך להתחיל לתבוע כמה אנשים
איך אתה מסוגל להשוות בין נאצי למישהו שסך הכל עקף אותך בתורי
ולשאלה אתה פשוט יכול להיות נתורא קרתא שהם קוראים לכל מי שלא מריח להם נאצי
ולשאלה אתה פשוט יכול להיות נתורא קרתא שהם קוראים לכל מי שלא מריח להם נאצי
אנונימי
לא אומרים את זה
סבתא שלי ניצולת שואה
תתבייש!!
סבתא שלי ניצולת שואה
תתבייש!!
אנונימית
^זה שלפני 80 שנה אבות אבותיהם היו נאצים לא אומר שזה עובר להם בדם והם מאוד מצטערים הדור הזה והרבה מהם הסבים או הסבתות היו גם חסידי עומות עולם
אנונימית
באותו הנושא: