54 תשובות
יכולים, איכשהו.
למה לא? למתוך בשלום ודו קיום זה רע? מסירת שטחים שגם ככה חיים שם רוב מכריע של ערבים זה רע? מה רע בלהיות שמאלני את מוכנה להסביר לי?
אנונימי
זה או חינוך או מהחברה
אבל סתומים מה נעשה
^לתמוך*
אנונימי
^^^חח רק פה ישימו לי מינוסים על נטייה פוליטית
אנונימי
איזה שלום ודו קיום הם עם של רוצחים תומכי
טרור מה יש לך החכים מעריצים של נסראללה
שואל השאלה:
מסירת שטחים בתחת שלי אם הייתם יכולים הייתם נותנים להם את כל ישראל ימלקקים
אנונימית
שואל השאלה:
כל שני וחמישי פיגוע, יהןדים צריכים ללכת בפחד במדינה שלהם בשביל שאיזה אחד חולה נפש לא יוציא עליהם סכין *על האדמה שלהם*
אנונימית
^^שמת לב איך אני לא קיללתי אותך, אני אפילו לא אטרח להסביר לך למה את טועה כי את פשוט לא שווה את הזמן שלי
אנונימי
אתה לא תסביר כי היא צודקת ואתה יודע
שואל השאלה:
אחד איפה קיללתי אןתך?
שתיים אמרתי לך את האמת
שלוש בוא תסביר לי אני באמת רוצה לדעת מה הם עושים במדינת ישראל
אנונימית
^תשמעי, אני לא הייתי מוסר את כל המדינה אז היא כבר טועה, אני גם לא מלקק אז היא גם טועה פה ואני לא מעריץ של נסראללה ופה זו כבר טעות שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אני רןצה הסבר למה *ערבים* חיים במדינה *יהודית* ורוצה גם לדעת איך אתה יכול לתמוך בדבר הזה עם כל הפיגועים ןהנרצחים
אנונימית
למה אתה חכ ולא ידעתי חיים
אתה יודע טוב מאוד למה היא התכוונה לא להתחכם
שואל השאלה:
אני אשאל את זה ככה
אתה יכול עכשיו ללכת לילדה הקטנה שאמא שלה נרצחה בדם קר על ידי מחבל ולהגיד לה שהם צריכים לחיות כאן?
אנונימית
הם טיפשים
^^^כרגע כדי לעלות למדינה צריך להיות יהודי ולקבל אזרחות וכל אלה, אבל לא ראיתי שהתלוננת שהאוקראינים (שאת יודעת טוב מאוד באיזה צד הם היו בשואה)הגיעו לפה בהמוניהם, אז לשאלתך, ערבים חיים פה כי הם היו פה ויש להם כל זכות לחיות פה, למה יהודים חיים בארצות הברית? ואני תומך בחיים של הערבים פה כי הם לא עשו כלום, יש פשוט מחבלים ערבים וזה לא אומר שכולם ככה זה הכל
אנונימי
^^^זב מדהו אחר אני חא אמרתי שאני תומך בחיים של מחבלים פה
אנונימי
אה, ואת רוצה ללכת ל29 המשפחות שנשברו כי ברוך גולדשטיין נכנס למהרת המכפלה ולהגיד להם שלא מגיע להם לחיות פה אבל לו כן כי זאת מדינה יהודית?
אנונימי
שואל השאלה:
אוקראינים *יהודיים* זה אחד
שתיים ברגע שאוקראינים או כל אחד אחר היה עושה פיגועים כמו החלאות האלה הייתי חושבת אןתו דבר
אתה יודע למה הם לא עושים את זה? כי הם לא מתנכלים אלינו כמו הערבים כי הם לא חומדים בכל דבר שיש לנו, פעם עברת בחברון, בשער שכם? סתם ככה בירושלים? הפחד שיש לך לא אמור בכלל להיות קיים ואם הם לא היו פה זה לא היה קיים
ולשאלתך יהודים בארצות הברית לא רוצחים
לך אנשים כל שני וחמישי ותאמין לי שאם זה היה קורה לא היו עוד יהודים בארצות הברית אתה יודע למה? כי הם דואגים לעצמם , אבל הממשלה הפחדנית הזאת פה לא עושה כלום בקשר לחלאות שנמצאות פה
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא צריכים לחיות פה, נקודה.
אנונימית
^את מצחיקה, בארצות הברית יש יותר רציחות כל חודש ממה שיש פה בשנה, המדינה הזאת פשוט דפוקה ברמה שאת לא מבינה, ומה אם יהודים שעושים פיגועים? נתתי דוגמא כזאת קודם אשמח אם תעני
אנונימי
^^קשה לי להבין איך הגעת למצב שאת שונאת מיעוט רק בגלל הדת שלו זה באמת משהו שקשה לי להבין בכל היבט
אנונימי
עאלק מה עם יהודים שעושים פיגוע אחת לעשרים
שנה כשכל הערבים תומכי טרור או מחבלים
שואל השאלה:
אני לא אומרת שיהודים מחבלים לא צריכים לקבל עונש הם צריכים ועוד איך עונש מוות לכל מחבל באשר הוא,
מה שאני אומרת זה שמדינת ישראל שייכת ליהודים לא לערבים ובטחח שלא למחבלים
אנונימית
^לא כולם!, ואני שאלתי שאלה והבאתי דוגמא אז למה את פשוט לא עונה?
אנונימי
שואל השאלה:
הדת היפה והחמודה הזו שאתה ככ אוהב לא בדיוק מתה עליך שתדע
אנונימית
שואל השאלה:
עניתי לך
אנונימית
^^מדינה יהודית זה לא אומר שהיא שייכת לדת מסוימת פשוט הדת תיכלל בה ובגלל זה יש שיעורי תנך
אנונימי
^^כן דיברתי לangel
אנונימי
שואל השאלה:
איפה בדיוק היא כבר מדינה יהודית כאן? חכים ערבים, הר הבית והמקומות הקדושים ביותר שייכים להם, כנסיות ומסגדים בכל שני רחובות כמעט
איפה נשארה יהדות פה?
אגב מלא בתי ספר לא לומדים תנך כבר
אנונימית
^^^^הדת לא משנה בשיט, הבן אדם משנה וזה פשוט שגוי בכל מובן שאת פוסלת בן אדם בגלל הדת
אנונימי
^^תחבורה ציבורית יש בשבת? ומה זה משנה אם יש חכים ערבים, להפך זה מצוין, אם יש לך בעיה עם כנסיות ומסגדים אז תבני בתי כנסת
אנונימי
שואל השאלה:
לא פוסלת בן אדם בגלל שום דת, פה הם לא בני אדם הם רק רואים כיבושים ואיפה לקחת עוד, שיהיו בני אדם במקום אחר
אנונימית
שואל השאלה:
כן רק שהם כל שניה שורפים בתי כנסת אחרים אז זה קצת קשה
אנונימית
^אני מת את הרגע הכללת פסלת
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה אז פוסלת מה שתגיד
שיהיו במקום אחר זה הכל
אנונימית
^אבל למה? כי את גזענית?(שאלה רטורית, את כן) כי לא נוח לך לראות אותם מתפללים?(אני יודע שלא נוח לך כי נתת דוגמא על כנסיות ומקומות תפילה ממש לא אמורים להפריע לך)
אנונימי
שואל השאלה:
הדוגמא הזו הייתה כדי להראות שזו לא מדינה יהודית כפי שאתה מתאר , הם רוצים להתפלל יופי להם רק לא כאן
אנונימית
^מה למה?! מדינה יכולה להיות יהודית גם אם יש בה כנסיות
אנונימי
שואל השאלה:
וואי עזוב באמת אתה לא שווה את זה אפילו ולא במדינה יהודית חד משמעית לא צריך להיות כנסיות ומסגדים ובטח ובטח שלא בהר הבית.
אנונימית
אה חיים לא יודעת לא קראתי את כל החפירןת
^^למה לא? כי החלטת?
אנונימי
שואלת השאלה אנחנו חיים במדינה יהודית עם הכרה באזרחים מכל הדתות מה שאומר
תנ"ך כלול ברוב תוכניות הלימודים (למעט בתי ספר פרטיים וכאלה)
דגל-מסמל משהו יהודי
המנון
סמל היכר
אבל אנחנו מכירים בזכותם של אזרחים מכל הדתות לבנות בתי תפילה שלהם אז כן אנחנו מדינה יהודית ולגבי הוויכוח פה: אני שמאלני אני לא תומך בנסראללה או באוסמה בין לאדן או וואטאבר אני תומך בשלום עם אנשים שחיים פה שנים וגרים פה יותר זמן מאיתנו אנחנו לא בעד שלום עם מחבלים ואגב אם הייתה פה שליטה ימנית מוחלטת רובנו היינו מתים כי יש לנו הסכמי שלום במדינות שקרובות אלינו בעיקר בעזרת השמאל.... או שאתם רוצים מלחמה עם מצרים ירדן וסוריה (אין שלום עם סוריה אבל יש הסכמים מסויימים) וגם השמאל הכי קיצוני לא גרוע כמו הימין הכי קיצוני (לפחות אנחנו לא רוצחים ראשי ממשלות)
כי אני שונאת יהודים!! בוגדת כופרת מקיאה אגנדה להטבית ועוכרת ישראל!!@
^ זה שונה מאוד, אני נגיד לא אוהב את הדת אבל נגד גזענות אליהם, אני לא צריך לא לתעב את הקוראן כמו שאני לא צריך לא לתעב את התנך :)
^אמרתי שאני סבבה עם ערבים שהם לא מחבלים ושמגיע להם לחיות בידיוק כמו שמגיע לי
אנונימי
"הדת היפה והחמודה הזו שאתה ככ אוהב לא בדיוק מתה עליך שתדע"

שמאלנות לא אומר תמיכה בדת. אלא אם פספסתי משהו שהוא אמר אין לך סיבה לחשוב שהוא תומך בה...
^^ מה הבעיה בדעות מין
בעד לסלק אנשים שחייו במדינה הזאת לפני שהגענו לפה לקחת להם את הבתים ולשלוח אותם לעזאזעל אה וכמובן לרצוח חפים מפשע בגלל אנשים קייצונים מאוכלסיה מסויימת. וכל זה בגלל הדת שלהם
יש להם דעות, ויש להם פתאום דעות שמאלניות, ככה זה קורה.
איך אנשים יכולים להיות עם דעות ימין?
_clap clap clap_
מייצג השמאל בסטיפס אשר שולט בכל ארבעת האלמנטים: שלום, אי שנאת אנשים עקב דת,מקבל כל אדם שמגיע לו, ולא גזען. אבל כשהשמאל היה צריך אותו יותר מאי פעם הוא נעלם מאה שנים חלפו ואני ואנוכי מצאנו את מייצג השמאל בסטיפס החדש אף על פי נימוקו הטובים יש לו הרבה מה ללמוד עד שיוכל לשנות דעה של מישהו אבל אני מאמין שהאנציקלופדיסט יוכל להציל את המדינה

מוקדש לאנציקלופדיסט ולמסרים הטובים שהוא מנסה להעביר בכל סטיפס