3 תשובות
אני בדיוק ככה, את צריכה לנשום עמוק ולשתות או לאכול משהו, והכל יהיה בסדר
מזדהה, אני בדיוק במצב הזה גם, למרות שאני יודע בסופו של דבר שזה רק מספר והוא לא אומר כלום.. לרוב אני מנסה פשוט לנשום עמוק לפני שאני רואה את הציון ולחשוב על ההכי גרוע, להבין שזה לא סוף העולם גם אם יהיה ציון נמוך, ולי אישית זה קצת עוזר להירגע, אבל לצערי לא נראה שיש לי דרך להתגבר על זה עד הסוף, בתןר אחד שהלימודים מאוד חשובים לו.
קח רסקיו זה עוזר להרגע אני עושה את זה תמיד לפני מבחנים
באותו הנושא: