5 תשובות
נראלי שכן, עדיף
לדעתי לא אפשר לנצל את הזמן
למרות שאני מאמינה שאת ערה כבר:)
חד משמעית





















































לא
^מה שהראשון אמר
אם את עייפה תחזרי לישון אבל אם לא אז מיותר
וואלה לא שווה לך. רב הסיכויים שאחכ לא תקומי..
באותו הנושא: