5 תשובות
נראלי שכן, עדיף
לדעתי לא אפשר לנצל את הזמן
למרות שאני מאמינה שאת ערה כבר:)
למרות שאני מאמינה שאת ערה כבר:)
חד משמעית
לא
לא
^מה שהראשון אמר
אם את עייפה תחזרי לישון אבל אם לא אז מיותר
אם את עייפה תחזרי לישון אבל אם לא אז מיותר
וואלה לא שווה לך. רב הסיכויים שאחכ לא תקומי..
באותו הנושא: