15 תשובות
לא
שהוא לא חושב עלייך הרבה
לא בהכרח
גם את יכולה לרשום קודם את יודעת
אם זה ממש מפריע לך דברי איתו על זה ואם בא לך אז תתחילי לרשום לו גם בוקר טוב בטוחה שהוא ירשום לך גם
לא חושבת שזה נורא נורא ואיום לא שווה להרוס בשביל זה זוגיות דפדפי
גם ההורים שלך לא כתבו כלום כי לא היה להם טלפון ותראי בסוף הם התחתנו תעשו טובה תמחקו את כל השיט ותעשו ריאליטי צק למה אין מה לחפש בשיט הזה תתחברו למציאות כי היא מדהימה
אולי תתחילי את
זה שווה בגלל שאם הוא יתמיד ואם הוא באמת יזכור ולא יעשה את זה בצורה של לצאת מידי חובה (ואפשר לדעת.) היא תבין שהיא חשובה לו. לא כולם שמים לב ולא כולם מושלמים. אולי הוא פחות בן אדם כזה. אני גם פחות ואם בן הזוג שלי יבקש אני אכתוב. זה אהבה
את אוהבת חורף אז עדיף לא להקשיב לך
^^^^^אז זה למה אני אומרת שהיא תתחיל בשביל לראות אם הוא גם רושם ואם לא זרקי את זה באמצע שיחה או משהו...
בעיקרון לא
אבל אם את יודעת אלף אחוז שהוא לא עסוק וכן יש לו את האפשרות לכתוב לך שתיים שלוש מילים אז זה יכול להגיד משהו
או שהוא לא חושב על זה ולא יודע שאת רוצה שהוא יכתוב לך
או שהוא לא רוצה "לחפור לך"
או שהוא פשוט לא רוצה לכתוב לך את זה
אנונימית