8 תשובות
חילונים לפעמים מקנאים בשלווה וברוגע ובפשטות ובאומץ ובשמחת חיים של הדתיים, הרי הדתיים הם גם וגם וגם, גם לומדים גם עובדים גם מתגייסים גם הורים למלא ילדים ובנוסף הם מאושרים ושמחים ופשוטים לדתי אסור לקנא גם אין לו במי הוא בטופ, לחילונים אין איסור על לקנא- חלקם רואים בזה בתור משהו טבעי ובסדר ולכן זה מה שקורה רק שלא באמת החילונים יודו בזה- זה לא בכבוד שלהם.
שואל השאלה:
^^^רובם
סטיגמות
שואל השאלה:
^למה לצערנו?
כי יש הרבה הכללות ודעות שליליות, אנשים שוכחים שכל אחד הוא אדם בפני עצמו
לא תמיד שוללים אותם. לרוב לא למען האמת. דתיים הם אלה שקובעים את סדר היום יום במדינה לצערנו.
תקשורת והסתה