3 תשובות
גם אני ככה
זה לא קנאה אתה פשוט בבאסה שפספסת זמן להיות איתה
זה לא קנאה אתה פשוט בבאסה שפספסת זמן להיות איתה
אנונימית
מזדהה לגמרי פאק אמאלה זה בול הסיפור שלי
מנסה להיות קרובה אליו כמה שאפשר
מנסה להיות קרובה אליו כמה שאפשר
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תודה חשבתי שזה רק אני
מה לעשות אבל כדי להיפתר מזה זה מעצבן
וואי תודה חשבתי שזה רק אני
מה לעשות אבל כדי להיפתר מזה זה מעצבן
אנונימי
באותו הנושא: