5 תשובות
גם אני, אבל אני עובדת ולא בדיוק יכולה לעצור את החיים שלי. מקווה שהתקופה הזאת תיגמר כי זה באמת לא מצב הגיוני לחיות ככה!
שואל השאלה:
^^ אני הולכת לבית ספר אבל מפחדת ללכת לקניונים וכאלה
לא לפחד. זאת המדינה שלנו ואסור לנו להפסיק את שגרת החיים שלנו, פשוט תהיי ערנית לסביבה שלך...
אם את במקום סגור את בטוחה אבל להסתובב ברחוב אני גם מפחדת
אין ממה לפחד לדעתי.
אנחנו יכולים גם להדרס בכל רגע נתון ועדיין אנחנו חוצים את הכביש.
זה מלחיץ לחשוב על זה, אני מודה.
אבל הסיכוי שיקרה לך או למשפחה שלך משהו ככ ככ קטן. אני גרה בירושלים ובערך בכל חור פה בעיר היה פיגוע, ואני עומדת בתחנת אוטובוס שרק לפני קצת זמן אנשים נרצחו שם ואני קולטת שזה קרה וזה נורא וזה מפחיד וזה מזעזע, אבל לא צריך לתת לזה להרוס לנו את החיים.
נכון כשהיית קטנה את גם פחדת שמישהו יפרוץ לבית ויהרוג את כולם? וזה לא קרה, ו99% זה גם לא יקרה.
אז תהיי ערנית, שימי לב לסביבה שלך, תהיי במודעות למה שקורה במדינה, תהיי שותפה לכאב אבל גם אל תתני לזה להרוס לך את השגרת חיים.
זו לא הפעם הראשונה שערבים עושים פיגועים כל יומיים וזו גם לא תהיה הפעם האחרונה שיש תקופה כזאת, ושרדנו את כל התקופות הקודמות אז כנראה נשרוד גם את זה.