3 תשובות
לא פשוט בכלל
כן גם אני ראיתי את זה זה ניראה ממש כמו סרט אימה
אם את מאמינה באלוקים תדעי שהיא איתך ואנחנו לא מבינים למה זה קורה.האנשים שנהרגו מתו על קידוש ה והם במקום טוב מאוד עכשיו. הייתי ממליצה לך לא לראות בכלל חדשות פשוט לנתק את זה ממך,ולתת לזה לעבור. תהיי חזקה נשמה:)
אנונימית