8 תשובות
לגשת למועד ב ב-2.6 לא קרה כלום, לגשת עוד פעם ועוד פעם עד שמצליחים. בהצלחה.
אז קודם כל, לא נורא - זה קורה גם לטובים ביותר :)
בעיקרון את יכולה לגשת למועד ב אם ניגשת לבחינה חיצונית, אם ניגשת לפנימית עדיין תוכלי לגשת למועד ב אך פשוט תצטרכי לגשת לבחינה חיצונית.
תזכרי גם שיש לך את המגן ואת ה30%
בעיקרון את יכולה לגשת למועד ב אם ניגשת לבחינה חיצונית, אם ניגשת לפנימית עדיין תוכלי לגשת למועד ב אך פשוט תצטרכי לגשת לבחינה חיצונית.
תזכרי גם שיש לך את המגן ואת ה30%
אין מועד ב בתנך
פשוט תיגש למועד קיץ שיהיה
פשוט תיגש למועד קיץ שיהיה
להבין שלא קרה כלום ושיש נפילות ושתתכונן הכי טוב שאתה יכול למועד ב
אנונימית
מועד ב ג ד עד שתצליח אפשר אבל להכשל במקצוע אחד
מועד ב. הכל בסדר!
לעשות מועד ב
אנונימית
מועד ב
באותו הנושא: