9 תשובות
לא
רק בן גביר
רק ביבי
אני אוהב תשם שלך
ולא הערצתי אותו ולא אעריץ אותו
רק ביבי
ביבי המלך
אני פשוט הבנתי כמה ביבי חסר לי
את לא תמצאי פה מצביעי בנט
זה 5% מהאוכלוסייה מעל גיל 18 והרוב פה קטינים אז בכלל
לא. הסיבה היחידה שתמכתי בו בעבר זה שאולי קם מישהו שילחם בביביזם, וינהל מדינה שמובססת על כלכלה חופשית, צבא חזק, ומדינה שלא משתתקת מארגון טרור. גם הקואליציה המאוד רחבה עם מרצ' ורע"ם, עדיין החזקתי במחשבה שזה לא להרבה זמן וזה רק לכונן ממשלה זמנית עד שימין אמיתי יחוזר לעצמו, ויבחור מנהיג חדש כי גם תקווה חדשה וקצת מימינה היו מסכימים לה. אבל התבדיתי ושום דבר לא קרה, ועכשיו עוד כמה חודשים אמור יאיר לפיד להיות ראש ממשלה, כלומר שיותר גרוע ממה שקורה עכשיו.